elinelvira

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Elin - 17 oktober 2012 20:15

Onsdag onsdag onsdag. Vad har jag gjort idag? Vaknat. Kollat på Journey to fearless. Ätit pasta till lunch, hej jag kommer bli en liten potatis till vintern. Öppnat och stängt spanskaboken. Och fått finbesök av min gosis. Vi kollade på de två solsidan avsnitten jag missat. Såklart jag som varit mest taggad hela sommaren har inte ens sett programet när det börjat sända. Standard! Aja tur att mamma tagit hand om mig idag, tekoppar och filtar hit och dit. Tur att man har en mamma! Ska öppna mina läxböcker igen (bitch please!) eller typ... kolla Pretty Little Liars... hehe


 



 Inte fullt lika ful och fet hyad som jag känner mig nu, haha! Usch har bott i min pjamas i 2 dagar nu. Det gör ingen rättvis... xD kul att ens kompis lägger upp fula bilder på Insta också när man ser ut som en skogsmulle med smör i ansiktet hahahah!



Kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards