elinelvira

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Elin - 19 oktober 2012 17:29

Fredagar är så konstiga. Jag slutar klockan två, men ändå känns de SKITLÅNGA. Varför? För att jag har 3 lektioner innan lunch sen en samlektion på 90 min. Det är ju egentligen en kort dag.


Jahapp så var denna fredagen nästan förbi. Sen blir det frekväll. Eller... Ja. Glöm det. Kickade igång morgonen med mysiga kompisar på tåget. Matte klassråd Svenska och Samhällskunskap. Sen elevkårs-möte efterskolan en snabbis. Alltid lika mys. Borde ha pluggat när jag kom hem men lyssnade på musik och började städa mitt rum lite. Betoning på BÖRJADE. haha! Messade ett tag med några roliga filurer också. Och eftersom jag aldrig hjälper till med maten tänkte jag vara en underbar dotter och göra ett försök i köket nu! Vi vet nog alla att det inte kommer hända... lol. hahahah... moving on, men borde iaf försöka städa klart. På något sätt har det lyckats bli mer stökigt nu när jag börjat röja undan än innan jag ens började.... Knas!


            


           



ÅÅÅh mina fina vänner får mig på LYCKKOOOORUUUS MOOODEEE!!! hahahahah! Herre om folk skulle se våra konversationer hahahah!! ÄR SÅ HÖG PÅ LIVET!



Kraam






Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards