elinelvira

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Elin - 18 oktober 2012 23:12

Idag är en såndär dag då man kan fokusera på det negativa, eller det positiva. Det började negativt. Min väckarklocka ringde alldeles för tidigt, jag var trött som en gnu och vädret har varit crappy hela dagen. Men sen bara vände det. Ja, jag är skittrött och vädret var fortfarande crappy (konstigt), MEN jag kännde mig så sjukt impulsiv idag! Redo att göra något riktigt dumt och impulsivt. Tro det eller ej, det är en bra känsla. Jag gillar att vara spontan, men är det alldeles för sällan. Det känns fint. Har dock inga planer för helgen vilket är tråk, tur att man är så spontan dåra, haha! Kajsadockan drar till Danmark heeeela helgen vilket suger (för mig) men nån annan har kanske tid för mig ett tag...? Har precis duschat och gosar nu i min rosa morgonrock. Måste läsa talet en gång innan jag slocknar men mest av allt vill jag ställa mig på en scen och sjunga och dansa tills jag dör. I'm living louder, dreaming longer tonight....




Omajgaaaash!

Det sjukaste? Att en av; Nån av lögnarna, Caleb, Ezra, Garett, Jason, Jenna, Lucas, Nohel, Paige eller Toby KOMMER DÖ!




Kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards