elinelvira

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Elin - 19 mars 2013 20:51

 

Hej alla fina! Spontankram till världen idag!  (själv skulle man behöva en) Började morgonen med att gosa i sängen ett tag innan jag var tvungen att gå upp, då var klockan exakt 06:13. Japp, låter sådär lagom äckligt eller hur? Åt två aningens förhårda kiwis till frukost innan jag åkte till skolan. Och HELVETE vad kallt det är ute! Är det nått för tidigt April skämt eller vad är grejen? Tycker det suger iaf. Hade i princip bara idrott som lektion idag, vilket också sög. Kanske är värt att nämna att min lärare fick mig att typ börja gråta idag också, hon frågade hur jag mådde och om jag var stressad och mina ögon blev alldeles tårfyllda. Har ingen aning om varför. #Dagenslassemajauppdrag. Kankse dags att få sommarlov eller? I alla fall lite Påskledighet. Varför korsfästes inte Jesus 2 veckor tidigare? Ibland är livet hårt. (Okej, dåligt skämt) Efter skolan fixade jag för övrigt ett gymkort, lite på grund av Soppi och lite på grund av bikiniångest. Var dock väldigt omotiverad idag men fan vad vi ska kötta de andra gångerna, lovar Sopp! Höhöh men tro inte att jag Sophie och Sofia mumsade lite kladdkaka efteråt men äsch, lite yolo måste man ju få vara. Efter middagen har jag pluggat engelska (har tydligen prov nästa vecka, fml) och börjat på min svenska upsatts. Näst på tur är matte hatobjekt matik. Helt ärligt så kommer jag inte klara detta... men har inte blivit underkänd i matte sen i början av 8:an (DET ÄR ETT MIRAKEL, som Ranelid skulle sagt det) så kan faktiskt ta det. Funktioner är inte riktigt min grej och Matte 2 är bannemig djävulens påfund. Spanska är inte heller så skoj vilket blir efter matten. Ibland suger livet helt enkelt (Eller i alla fall skolmässigt)



 



- Troian Bellisario -



 Kramis

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards