elinelvira

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Elin - 13 mars 2013 22:23


Min fina fina Tayray har gjort det igen! ♥ En helt fantastiskt ny musikvideo till hennes nya singel 22. Och att dessutom hennes egna riktiga vänner är med och inte bara statister gör det så mycket roligare och personligare. Ikväll drar även Taylors RED TURNÉ IGÅNG! Förstår ni hur taggad jag är på att få se alla live verisioner på mina favorit låtar? Nä, men något ungefär såhär; AWHQWHUHPIIHIHIIIIIEE!! Typ. Dagen i skolan har varit dålig, inget dåligt i säg har hänt bara en jobbig dag då jag känt mig hängig och nu på kvällen fick jag feber. Men kan helt enkelt inte stanna hemma imorgon, har så mycket för mig sattäääh det känns lite jobbigt. Aja får kriga mig till skolan. Imorgon är det jue torsdag och då ska jag nog orka ta tag i det här med att kolla på Pretty Little Liars (inte för att jag inte vill nu, utan att det tar så mycket energi att jag måste hitta ett bra tillfälle att göra det utan att bli helt uttömd på känslor...) heh. Ska sminka av mig nu och krypa ned och kolla på VÄNNER, förvånad någon?


Hejdå Onsdag


Kramsi

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards