elinelvira

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Elin - 4 mars 2013 20:40



Imorse trodde jag att jag skulle somna påväg till skolan, på riktigt (vad är 05:50 för jävla tid att vakna egentligen?!) Men snacka om intensiv dag! Och mysig! Skuttade till skolan imorse, vet att det är olagligt på en måndag men kunde inte låta bli. Skulle få se mina fina söta vänner igen, solen har bränt bort snön hela dagen och det börjar dofta vår. Inte mycket men om man anstränger sig så kan man känna det. Vi pratade om pyskisk ohälsa på psykologin idag... men vadå jagkännerdoftersomintefinns! hahaha. Aja, kom hem och åt i princip direkt. Sen BOKADE VI DEN DÄR JÄKLA RESAN TILL GREKLAND I SOMMAR ♥ Människor; DEN HÄR SOMMAREN KOMMER BLI ÄCKLIGT BRA! (Om inget hemskt händer sååklart) Så sjukt taggad ni förstår inte. Hotellet är superfint, nästan precis till stranden hm cirkus 30 m om jag inte har fel, ingår frukost vilket förvånade mig när vi bokade men nice, moderna rum och vissa har även havsutsikt (hahahah bara för det kommer vi få de mot gatan hahah svär!!) OCH den ligger mitt på en huvudgata så vi har nära till allt. Hur perfekt? För perfekt! ÅÅÅÅÅH vill dit nu, eller nja... vill njuta av sommarlovet SEN vill jag dit haha. Tur att det blir så också dåra. Whii det här har varit en bra dag! (förutom att hela Nashville fuckar up varför kan det inte gå bra får någon en enstaka gång, och varför ogillar alla Juliette? Visst hon är en bitch... men snälla vem är inte? haha )


Hehe lite fan girl emotions klämde jag in i detta kaosade inlägg. Bra Elin! Nej men är hur lycklig som hellst. Allt börjar få mer flow i livet vilket känns obeskrivligt bra. Hösten var rätt tuff så känns som att jag äntligen kan luta mig lite tillbaka och få känna att allt är bra för en gång skull ♥


    

    


Mina damer och herrar; Rapunzel ♥ hahahah



Kraam



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards