elinelvira

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Elin - 8 mars 2013 15:09




Jag promenerade hem från bussen vid klockan 1 idag (vi fick sluta tidigt) solen strålade och den här låten slumpades fram på min mobil. Jag vet inte om jag någonsin verkligen har lyssnat på texten - i så fall var det för sisådär två år sedan. Det bara blev så rätt.  I'm happy as the sun, lighter than a  feather. Walking on the clouds when we are together. Fitz yes! Världsmys, passade mitt humör perfekt! Blir alltid så glad av den här låten, måste lyssna på den igen bara för det (den dånar i vardagsrummet just nu whiiiuueii) En mycket bra dag för övrigt, ni vet den där lyckan när man kommer till skolan och vet att man bara har två lektioner och slutar 11:40? Precis, DEN lyckan. Plus att det är Fredag såklart. Pratade lite inför studenten på klassrådet idag (känns knas att det är 1 år kvar innan det smäller) började på svenska projektet och - här kommer chocken - FÖRSTOD PÅ MATTELEKTIONEN! Om jag börjar anstränga mig kommer jag kanske att fixa provet ändå. Åt lite nudlar till lunch och gick med Fletcher på en promenad i det vackra vädret. Ikväll blir det festligheter med Sofia. Tagg eller nått haha. Cheers!









Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards