elinelvira

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Elin - 3 mars 2013 23:29


Det är ju tydligen söndag igen. Fattar ingenting. Vill trycka på en pausknapp. Spola tillbaka till i onsdags, helst. Men eftersom inte det går... så kan vi ju söndagsblogga!


Måndag: Plugga till svenska provet och matte. Boka resa?

Tisdag: Plugga inför Svenska provet. PRETTY LITTLE LIARS DAY! Boka resa?

Onsdag: Svenska prov. Plugga matte.

Torsdag: I dunno, plugga i guess.

Fredag: Mysa nån?

Lördag: Fest hos David WOOP WOOP!!!

Söndag: Plugga arslet av mig. Min svenska lärare har fått fnatt och vi har fetaste projektet fram till påsk.


Heheheheh som ni ser har jag inte så mycket koll på läget. Blir lätt så efter lov. Händer säkert mer saker men addar till det om jag kommer ihåg (menas med om någon annan påminner mig haha) Idag vaknade jag iaf rätt tidigt, såg lite TV och åt en god lunch. Sen kom Gabbe hit, har inte setts sen förra fredagen så vi hade mycket att prata om! Myste, gick en promenad i kylan med Alex sen tja, myste lite mer och kollade lite TV. Gosigt. Nu ska jag straxt sova, i alla fall byta om och krypa ned under täcket och se TV. Herre vad mycket TV tittande det blivit haha.



Nu skiter jag i allt så bokar vi den där jävla resan NU tjejeeeer. Taggaaa GREKLAND.


Kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards