elinelvira

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Elin - 12 mars 2013 22:05

Den bästa ihoppsatta meningen som finns? "Får jag leka med ditt hår?"  det är basically a marriage proposal GOD YES YOU CAN PLAY WITH MY HAIR!! Så nu framöver behöver ni inte fråga. Eller jo, för jag blir så glad av att höra den meningen (heheheh) Dagen har annars rullat på bra. Hade ingen idrott på morgonen så bara Samhällskunskap och Svenska. Rätt chill, eftersom jag gillar båda de lektionerna. Efter skolan åkte jag hem till Sofia med Sophie, man kan faktsikt säga att det enda vi gjorde var att äta. Känns bra. Hemma så åt jag lite mer och somnade halvt i sängen. Jag har blivit en katt tror jag...! Borde ha pluggat matte, spanska och engelska (!) Gjorde en uppsatts lite halvdant för ett tag sen och glömde till och med att svara på en fråga, wooopsi, så måste fixa det. Detta är verkligen ett sånt tillfälle då man blir sjukt irriterad på sig själv. Life goes on. Vart var vi nu igen... plugg vare ja, borde ju ha gjort allt detta men asså haha är så sjukt trött att det inte riktigt har blivit så. "Trött" är knappt ens ett temporärt stadie för mig längre, det är mer en naturlig del av min personlighet. Känner mig alltid trött, eller kanske mer utmattad. MEN mina matte böcker ligger här bredvid mig nu så ska sätta igång, sen blir det mys med mina fina VÄNNER.



So even if disaster strikes I close my eyes and then I’m next to you
I’m right there with you ♥


Kraam






Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards