elinelvira

Direktlänk till inlägg 26 mars 2013

The Difference Between My Opinion And Yours Is That You’re Wrong

Av Elin - 26 mars 2013 21:05



Crapola. Jag var verkligen inte sugen på att vakna upp med tungt febrigt huvud, en början till snorig näsa och ett rivjärn i halsen. Jag kände början till det hela redan igår men hoppades på att det skulle försvinna över natten... men tydligen inte. Crap. Jag har varken tid eller lust att vara sjuk nu. Så FÖRSVINN! Stannade hemma idag men inte kunde man sova och fokusera på att bli frisk, nej här har man pluggat både Engelska och Svenska. Har inte börjat på matten men ska upp tidigt imorgon och plugga. Igår efter skolan så kom mina flickor hit och så åt vi voffelmiddag tillsammans, otroligt mysigt! Efter det var det plugg på schemat men gick och la mig relativt tidigt på grund av en riktig bergsprängar huvudvärk. Men det blev lite bättre när jag fick lite söta sms ♥ Nu hade jag tänk gå ned och koka en kopp té och mysa framför Pretty Little Liars säsong 2. Den var visserligen inte riktigt lika skarp som säsong ett och tre men älskar den ändå. (Mitt tangentbord fuckar upp och skriver inte K om man inte typ dödar hela datorn med våld, så om det fattas nått K här och där så vet ni varför) Imorgon gör vi Onsdag!







 
 
kim

kim

27 mars 2013 14:32

fin blogg du har :)

http://kiimm.blogg.se

 
Lisa Petersson

Lisa Petersson

27 mars 2013 18:18

Hej! Asgrym serie! (Var bara tvungen att nämna det ^^) Jag tycker din blogg är jättefin, är du sugen på ett bloglovinbyte? =)

http://lizapeterzzon.myshowroom.se

 
Ingen bild

Marrie

27 mars 2013 18:59

Krya på dig gumman <3

 
anjelica

anjelica

27 mars 2013 21:01

vad fina och somriga bilder i din header!!:)

http://anjelicca.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards