elinelvira

Alla inlägg under november 2009

Av Elin - 23 november 2009 19:03

Hej:)

Nu är svenskan klar, ska bara skriva stödpunkter, sjukt jobbigt men jag måste för det här svenska arbetet utgör 50% av mitt svenska betyg:/ så jag får inte slarva:)!!


Sen ska jag göra So och engelska det ska bli lite lättare efter som det går ganska bra i de ämnena, eller aa So iallafall det är ioförsig ett av de roligaste ämnerna, bild tillhör också en av favoriterna:)


Jaa det har inte blivit så mycket bloggande men det är bara för att jag har myckte med skolan nu innan vi får betyg, de vill se hur mycket vi orkar känns det som:/ :)


Nu ska jag skriva de jobbiga stödpunkterna:)


Kram elle


okej såhär många läxor har jag inte, men det känns som det....:)


Av Elin - 23 november 2009 17:44

Hejsan:)

Nu är svenskan snart klar:) Ska bara fin slipa den lite, sen efter helgensarbete är den äntligen klar:)


Fletcher kom hem idag med två priser (han har tävlat i "skönhetstävling" för hundar:) ) har kom 3 och den andra tävlingen så vet jag inte riktigt, men det var bra för om han får 2 till så har han blivigt champion och då får man avla på han:) Tänk söta små Welschar som springer runt:) <333


Nu måste jag göra det sissta och sen blir det So (har prov i morgon, aj då, har inte övat) och engelska.


kram elle


se så söta de är från samma uppfödare som Fletch är ifrån:)

Av Elin - 22 november 2009 18:46

Hej:)

Nu är jag snart klar med svenskan, äntligen:)

fast det är lite kul måsten jag erkänna, och så slipper jag dammsuga hallen:)

Nu ska jag äta så jag måste gå, skulle bara kolla läget lite:)


Kram elle


Av Elin - 22 november 2009 16:50

Hejsan:)

Nu har jag gjort ganska mycket på min Svenska uppsatts, den ska vara klar på Onsdag och jag är bara halvvägs och sen ska man ju ta bort allt talspråk och så kanske man vill ändra lite på slutet och så. Sjukt jobbigt:)


Igår gick jag igenom allt extramateilial, vet ni att de hade tänkt ta med Edwards tankar första gången i biologisalen!! Och han typ biter henne, jag och min kompis höll på att skratta ihjäl oss:) Det ser sjukt kul ut:)

Jag vet inte om det finns på YouTube, men hoppas att det gör det så att ni alla kan se det.

Och så fanns det massor av interjuver och sånt:)


aja nu måste jag göra Svenska:/


Kram elle


haha han ser så liten ut här:)


Av Elin - 21 november 2009 15:13

hejsan:)

Igår såg jag och 4kompisar NEW MOON!!!! jag har nog aldrig varit lyckligare:) Den var sååååååå bra jag kan inte fatta att jag var och så den:)

sjukt bra, fast slutet var ganska irreterande för nu måste jag vänta i 6 månader på att få höra vad Bella svarar:/ Men ändå det var superbra:)


Efter filmen sov alla hos mig, och det var nästan otroligt att alla fick plats i mitt rum:)

Så ja vi var uppe hela natten( nästan halv 4)

men jag är inte morgontrött så jag är jätte pigg. Jag och Froj planerar att se den nästa helg också:)

Men vi får se när:)


Igår fick jag hem min beställnign på Twilight deluxe filmen med massor av extramaterial så vi ska nog se på den nu :)


kram elle


Av Elin - 20 november 2009 13:56

Hejsan:)

Jag har hört att New Moon är från 11 år, jag joppas hoppas hoppas att det är sant, någon hade överklagat och har det ändrats!!! :)

så allt löste sig till sist då:)


så här står det på sf.se


New Moon från 11 år!

Glädjande nyheter, kammarrätten har ändrat Statens Biografbyrås beslut om 15:års gräns på New Moon, filmen är nu från 11 år! 

Yeey:)

 

Nu ska jag och min kompis dammsuga undervåningen och mitt rum:/ :)

 

kram elle o Froj

Av Elin - 20 november 2009 08:10

Hej:)

Nu är dagen vi väntat på här, i 8 långa månader har man gått runt och längtat och väntat men nu är det äntligen den 20 November:)

NEW MOON dagen är haääääär!!!!!!

NU på morgonen (börjar 10 i 9) så ska min klass ha läxfähör på biologin och jag vet inte om jag kommer kunna konsentrera mig, jah skakar och önskar att kl var halv 7:)


Efter filmen ska mina kompisar (de som går på filmen med mig) sova här och om vi kommer in så kommer vi prata om filmen hela natten om vi inte kommer in så kommre vi kansta oss över första bästa dator för att boka nya biljetter på bion nere i centrum!!!

Men vi ska komma in så det är lungt:)


Nu ska mamma göra mig sällskap till skolan:)


kram elle


Av Elin - 19 november 2009 20:17

Hejsan:)

Jag har inget att göra så jag bara surfar rut på google, och jag hittade en super snygg bild på Kristen Stewart:)

har dock ingen aning om den är ny eller ej, om ni vet kommentera gärna:)

Jag tycker iallafall att den var skit snygg:)


kram elle


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards