elinelvira

Alla inlägg under november 2009

Av Elin - 5 november 2009 19:55

Hejsan:)

I Onsdags så beställde min kompis mamma new moon biljetter till oss, vi ska vara 5 tjejer som går tillsammans:)

Jag har nog inte fattat det ännu men snart är det den 20 november!!!:)

Det ända dåliga är att jag ska ha So prov den dagen så jag kommer knappt kunna konsentrera mig!

Och så finns det ett till orormoment: Alla av oss är inte 15 än:( så alla kanske inte kommer in och jag vill inte se om inte alla kommer in. Men vi ska gå på en stor bio(jag tror att det finns 12salonger eller nått) så det kommer nog att vara ganska fullt(okej det kommer vara proppat)

Så hoppas att de inte tar legg (hoppas, hoppas, hoppas!)

Men 4 av oss är över 165 så det är inga problem:)


Snart (eller om 1timme) börjar den där galan på MTV


kram elle


hoppas hoppas hoppas!!

Av Elin - 5 november 2009 17:26

Hejsan:)

Nu mår jag lite bättre men har fortfarande lite ont i huvudet.


Ikväll går någon gala på MTV tror jag det är en musikgala vet jag bara och jag tror att den börjar kl 21:00

Men är inte säker.


ville bara säga det :)


Nu måste jag verkligen ta en huvudvärkstablett:)


kram elle

Av Elin - 5 november 2009 12:00

Hej:)

Jag är hemma från skolan idag för att jag har huvudvärk och mår illa:(

Idag eller just nu har de anndra No prov och jag hade verkligen pluggat och jag känner att det skulle gått bra, så jag hoppas att jag får göra det nästa vecka eller nått.

Igår tog vi spruta mot svininfluensan och de sa att man kan få kraftiga biverkningar hehe helften av alla tjejer är hemma från skolan idag:)

Men jag var mest nervös över att ta sprutan(jag HATAR sprutor och är livrädd) så jag fick en konstig kännsla det var som om min själ lyfta långsammt ut ur mig sammtidigt som jag blev dränkt(!) asså det går inte att förklara så bra men det är sjukt jobbigt.


oj jag börjar må illa av att kolla på alla bokstäver så jag måste nog lägga mig ned.

ta hand om er och försök att inte få panik över sprutor.


kram elle

Av Elin - 1 november 2009 15:00

Hejsan:)

Nu har jag och min kompis sett på en ganska läskig film:) Den heter the bourne ultimatum

Den var sjukt bra men lite läskig, så ska filmer vara (haha den slutede bra också)

Och Matt Damon är ju alltid snygg så det var ett +, han är faktiskt lite lik Kellan Lutz:)

Jag vet inte vad vi ska göra nu men vi kommer säkert på nått:)


Kram elle


 Filmen handlar om Jason Bourne som är en fd CSI agent, han har blivigt hjärntvättad och kommer inte ihåg sitt förflutna. Men han ser flashbacks ibland när han kommer till ett ställe han har varit på förut. Så filmen handlar om att han ska hitta den han var innan han blev hjärntvättad. Men det finns några som vill stoppa honom:....dadada:)

okej det blev inte så bra men den är det:)



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards