elinelvira

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Elin - 6 november 2010 17:21

Japp! Vi har en ny person castad till Breaking Dawn, vågar ni gissa vem?

Nämligen Sasha som är "modern" till Tanya, Kate och Irina.  Hon ska spelas av Andrea Powell som är med i serien The Gates.

Om hon ska vara med så måste det finnas en flaschback, eftersom hon är inte "med" i själva handlignen. Spännande va!?



Kram Elle

Av Elin - 6 november 2010 17:04

Tjenare! :)


Har tänt ljus nu och det är som vanligt jättejobbigt att se alla gravar och ljus och sörjande människor. Min farfar dog när jag var 2 så jag minns honom inte men det är ändå sorgligt att han dog ung, 57 år bara. Min gammelmormor dog förra året och jag var med på begravningen. Men hon har en minneslund istället för grav, men det var jobbigast att gå till hennes grav. Det var massor av lappar som " Saknar dig mamma" " Världens bästa Farfar" och " Du är min favorit pappa" med barnstil, då kom tårarna för det är ju bara för sorgigt när barn är inblandade. Vi såg en grav som var överfulll med nallar och rosor. Det var en 4 månaders baby som låg där, när mamma såg det började hon störtgråta :( Usch så hemskt!


Ikväll skulle jag vara barnvakt åt min lillebror men det blev inställt, så min lördag är lite förstörd nuda, men får väll stanna hemma då :) Det kan också vara mysigt! Men kanske inte varje Lördag!!!


Ska watcha tv nu tror jag :)



Kramisar Elle



Av Elin - 6 november 2010 14:37

så fina!


Kram Elle

Av Elin - 6 november 2010 12:50

God morgon!


Morgonen har bestått av god frukost med familjen, duschat, sytt in en blus och nu dator! Idag måste jag göra HK! asså shit vad stressad jag blev nu, den ska vara inne på måndag och jag har bara börjat lite grand! :O aja får väll spendera nån timme åt det då :( Senare idag ska vi tända ljus på gravar, men vi åker bara till kyrkogården här, den i stan åker vi till imorgon, det är så mycket folk! men farfar och gammelmormor ska få varsitt ljus av oss barn :) Tycker det är så vackert med alla ljusen! Någon annan som ska tända ljus och ge en extra tanke på dem ni saknar?


Kram Elle



Av Elin - 6 november 2010 00:31

God kväll på er alla svensktalande människor!


Idag har jag och Froj shoppat det blev lite julklappar till kussarna, Audrey, lillebror storasyster hmm tror de var alla ^^ sedan fick jag ett par jogginskor från Puma av mamma! :D äntligen kan jag springa utan att få svullna och blödande fötter ( JA! de blödde!) De är lila och silver och vitt :D Fina är de! :)


Sedan gick vi och (försökte) sälja salami, efter 1 timme och 20 min så hade vi sålt 2 st! TVÅ STYCKEN! Asså det är helt sjukt! Eftersom froj hade ingen och jag hade tre st sen innan så "fick" hjon dem, så jag har fortfarande 3 och hon bara 2, tsm har vi så många som är hälften av vad båda ska ha var för sig! -.-


Hemma åt vi hemmagjorda pizzor (mitt recept!) och såg idol, efter det såg vi Bourne ultimatum, vilket är knasigt för vi har den ^^

Imorgon är det ljus sättning på gravar och barnpassning som gäller. (om du känner mig så får du gärna hjälpa mig!) Annars så sitter jag ensam heeela Lördagen, sadface!


Nu ska jag sleepa!


XOXO  Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards