elinelvira

Alla inlägg den 30 november 2010

Av Elin - 30 november 2010 22:18

God natt!


Nu ska jag sleepa, fick tyvärr inte så mycket gjort av mina läxor, men HK blev klar och en början på min krönika. Men spanskan, svenskan och fysiken får skippa till imorgon :/ hmm not så good, men mamma behövde mig. Hon har massge kurs nu, och man är ju inte sen med att anmäla sig frivillig...


åå så bra han är (han är svensk, Andreas Wijk, han är en av sveriges störstakill bloggare!) En lite snyggare svensk Taylor Lautner ;) me like this, a lot! <3



Kram Elle

Av Elin - 30 november 2010 17:06

Hejsan!


Idag på Lucian drogs jag som en av 4 änglar! yay! :D tjejerna i klassen blev först besvikna typ när inte jag anmäle mig som lucia, men nör jag sa att jag vill vara ängel så bara " Elin mååååste vara ängel!!!" och snackade med läraren om att vi skulle rösta ist för att lotta, men vi lottade och jag blev iaf :) men det var väldig gulligt av dem! haha det var faktisk nästan alla tjejer i klassen ^^ så det ska bli kul, en annan tjej från klassen ,Ange, ska vara lucia :D kul!


Nu måste jag plugga, har stööört mycket denna vecka och veckan efter det!

Juste fick MVG på min svenskaredovisning, skulle bara tänka på att prata lite högre, men annars så var allt prima. Bra dag kan man ju säga! :D

Hur har eran dag varit kära människor? :)


Kram Elle


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards