elinelvira

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Elin - 11 november 2010 20:38

God natt!


Jepps, jag ska sova nu. Redan kanske ni tänker, men jag är supertrött! Barn kan vara riktigt högljuda! Men det blir nog Twilight på låg ljud volym på tvn, eller typ DisneyChannel. Beror på vad som går där. :D Imorgon är det vanlig skola, börjar 9 imorgon. Då ska vi redovisamuntligt om vår arbetsplats, så eh jag har ingen aning om vad jag ska säga! Typ "jag har varit i en skola i Vaxholm, min handledare heter Anki. Hon älskar sitt jobb." haha hur B låter inte det! ^^


TV here I come! -blir nog Twilight med snyggsnyggare RPatz och Kstew!


Kram Elle

Av Elin - 11 november 2010 19:24

Go kväll!


idag var andra och sista praov dagen, och gud vad kul jag hade! Kommer sakna de där små hattifnattarna så mycket! fick massor av kramar och teckningar :) Hoppas vi kommer att praova på gymnasiet annars kommer jag hälsa på dem! :P


Igår var Taylor Swift på 44th Annual Country Music Association Awards, tyvärr vann hon inte i sin nomenering men hon var en vinnare på svarta mattan! Och på scenen där hon uppträdde med "Back to December". Allt var så känslosamt och låtsassnö dimpte ned och allt var så vackert! Detta var nog en av hennes bästa uppträdanden någonsin!



 Click to view full size imageClick to view full size image

vacker på svarta mattan i en ortolig rödklänning!

 Click to view full size image Click to view full size image

ååå mitt hjärta värker!


lite synd att MR. Lautner inte satt i publiken, skulle varit kul att se hans reaktion! :D


Kram Elle


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards