elinelvira

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Elin - 19 november 2010 22:35

Hejsan!


Nu är jag hemma från Bion. Vi åkte dit med buss efter skolan och sedan köptes det lite julklappar, jag köpte en sak till min storebror. :) bra att ha de klart iaf! sedan gick vi till mitt paradis. Akademinskabokhandeln! Det är en helig plats för mig! :P Jag hittade minst, minst 8 böcker jag ville ha! önskar mig typ bara 3 böcker i julklapp! Jagad ( del 5), Eclipse (del 3) och Under din hud (del 2 ). alla är serier ^^ ska kolla om det finns lite utrymme för nån mer bok! annars så får jag väll köpa dem själv efter jul.... juste, HP ja. Sedan år vi på en taco bar, natchos såklart! det är mitt och Frojs ställe :D sedan såg vi filmen. Jag är ingen HP nörd, men shit vad bra den var! även fast jag bara fattade hälften så var det superbra gjort! ( Froj satt och viskade i mitt öra så jag fattar faktiskt nu efteråt^^) SE DEN MÄNNISKOR!


Ska gå ned och se vem som åker ut ur idol, hoppas på Andreas eller Linnea. Jay är min favorit :P



Kram Elle



Av Elin - 19 november 2010 08:18

God morgon på er!


Idag har jag sovmorgon borde plugga men jag orkar inte, eller jag ska läsa i engelska boken eftersom vi snart ska ha käst ut den. Jag är på s 14 ^^  Ikväll ska jag få se Harry Potter kämpa mot onda krafter! mycket spännande :)


Vi börjar dagen med en låt som ligger på min top 10 just nu. Jag tror alla har hört den eftersom den ligger på nummer 1 på radion! Ja det är Robyns låt :P


först tyckte jag musikvideon var random, men nu är den helt okej! det böst är imellen 2:37 - 2:45 :P då höjer mamma och jag alltid volymen ^^



PS: Har just nu haft exakt 500 besökare denna månad. Rekordet i år är över 800, ska vi försöka slå?? :D


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards