elinelvira

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Elin - 8 november 2010 20:28

Tjolahopp!


I helgen såg jag klart hela första säsongen av Lost! ååå varför är julafton så lågt borta! Jag börjar gråta snart, jag vill seeeeeeeeeee!!! veta vad som händer! så spännande att jag skakar! Kommer inte kunna sova på nätterna för att jag kommer ligga vaken och grubbla över hur det går. och så har jag en vänn som vet, men vägrar berätta -.- men jag vill inte veta sammtidigt så vill jag! jobbigt ^^


Här får ni en liten preview av vad jag har njutigt av sedan min födelsedag ( jag har dragit ut det med flit, så att jag direkt kan börja se på season 2, men så blev det ju inte riktigt!) Nu ska jag duscha!


det är DVD-reklamen men tänk bort rösten :P


Kram Elle

Av Elin - 8 november 2010 18:34

Hesjan!


Idag har det varit en rolig dag inne i stan vid stadsteatern, på tågresan in så hade vi det mycket kul och väl inne i stan så fortsatte det roliga :)


Det har kommit lite nya stills från Breaking Dawn inspelningen i Brasilien, la inte upp alla. Tänkte att det inte får vara för mycket spoilers! Så om ni inte vill ha spoilers så rulla snabbt förbi! Men de är väldigt fina och gulliga :D


Kanske bröllopsscenen? innan de åker? eller på Isle Esme? Troligyvis!






åå så mysigt :P inte alls avis!!!


ooo la barbe ;D


naaw så söta!



Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards