elinelvira

Alla inlägg den 18 november 2010

MIX

Av Elin - 18 november 2010 22:14

God natt alla kära läsare!


Har ducshat, damsugit mitt rum och rullat ut mattan och har försköt memorera svenska texten. Har förkortat den med 1 mening :) imorgon blir det bio med Froj, HP och dödsrekalerna del 1 tror jag den heter :D så vi ska äta där och julshoppa lite innan! Gallerian är ganska stor så många affärer finns där!


Vi avslutar dagen med en Twilight mix!


vad tycks om min gammla scrap? :D


Kram Elle

Av Elin - 18 november 2010 20:14

Hejsan! :D


Nu ska ni få höra en riktigt bra historia som hände mig igår.... Igår skulle jag och mamma åka till IKEA, vi hoppade in i vår nya bil och åkte iväg. På vägen dit pratade vi och lyssnade på musik när Robyns "Dancing on my own" spelades på radion höjde vi till hög volym. Framme vid IKEA parkerade vi bilen och gick in. Vi hitade många fina saker. När vi kom till kassan betalade vi i snabbkassan och gick ut till bilen. Vi hoppade in och mamma satte in nycklarna. Panelbordet blinkade till men sedan släcktes den igen. Vad i helvete, tänkte vi. Vi provade några gånger med samma resultat. Vi ringde Mic och han fick komma och kolla vad felet var. Innan han kom satt vi i 30 min inne på IKEAs "utfart" där kassorna är, där finns även bänkar kiosk osv. Jag hade prov dagen efter så jag började få panik. Mic kom och konstaterade att batteriet var dött. Det fanns bara en sak att göra... Knuffa bilen! Vi stod halv 9 på kvällen och knuffade vår bil över halva IKEA parkeringen. Jag höll på att dö! Men efter ett tag blev det roligt. Efter ett tag startade den igen och vi kunde åka hem. Jag menar, de flesta sitter och pluggar och har tråkigt en Onsdag kväll, men Elin är inte riktigt som alla andra. Hon knuffar bilar på IKEA parkeringen!


Nu har jag bestämmt att jag ska trycka " I ♥ IKEA Parkeringen" till mamma i födelsedags present. Hon har haft fler incidenter där, men det är en annan historia...


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards