elinelvira

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Elin - 28 november 2010 18:56

Hejsan!


Ville bara lägga upp denna eftersom jag bytte header :D


Gillar ni den? En bild är inte klar okej två st, men allt blir klart innom sin tid :)


Kram Elle

Av Elin - 28 november 2010 14:42

Shooo!


NU är jag hemma igen! missed me? såklart ni har ;) Somsagt var vi på spa och det var så mysigt! Först bil till vaxholm, sedan båt till Sandhamn, tog ca 1 timme. Det är en liten ö i Stockhomlsskärgård för alla som inte vet vad det är. Vi åt lunch på världshuset sedan gick vi till hotellet, det var faktiskt otroligt mysigt :D Vi var nere i relaxen som vi kallade det, det var där poolerna och bubbelpoolen fanns! så stört mysigt! Vi sprang även ut och badade i tunnor med 40 grader varmt vatten, häftigt eftersom det snöade samtidigt ^^ middagen var så fab, oxfileetoast med klyftpotatis och efterrätt :) jag och Tilda delade rum, rummen var faktiskt fina! såklart busade vi lite och hade det mysigt! Bilder kommer lite senare eller imorgon :)


detta är inte mina bilder!


hotellet ( en del av det)

 

                   rummen och tunnorna, fast bara den ena.

poolen och bubbelpoolen :D


mina bilder är mycket snnyggare ;D


Kram Elle

Av Elin - 28 november 2010 09:56

Hej igen!

Bröllopet var jätte mysigt, världens minsta kyrka asså, och båda två sa ja. ^^

Kusinen sjöng utan dina andetag med kent på gitarr. Jag tyckte hon sjöng den bättre än kent... 

Sedan sjöng vi psalmer, jag hängde inte alls med. #'_'# 

*Guds kärlek är som stranden å som gräset...*

Har den i huvudet nu. Men den var rätt fin faktiskt.

Efterfesten hölls på Görvälns slott. (Ondskan som vi läste förut i skolan spelades in där berättade pappa.) Toaletterna var fina. Tända ljus, rosor och musik... hm..

Aja det var lyckat i alla fall :)


//Audrey 


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards