elinelvira

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Elin - 7 november 2010 22:32

God natt!


Nu ska jag "slagga" som min kompis så fint utrycker sig :P Har sckikat min HK och har rensat mitt rum, mamma och jag planerar att börja måla i helgen som kommer, för då är hennes tenta klar och hon har ledigt i några dagar! Och nu är mitt rum en icakasse mindre pryttlar! Ser faktiskt en mindskning :)


Visste ni att Ashley Greene och Nicole Richie var polare? Det gjorde inte jag! De sågs träna ihop för några dagar sedan och hade matchande kläder och likadana solglasögon :P Häftigt!



Kram Elle

Av Elin - 7 november 2010 18:50

Go kväll!


Har nu varit på graven i stan, mycket trafik och mycket tända ljus var det! Det var så sorgligt men samtidigt fint, de var som små ljuspunkter av saknad. Efter det så åkte vi till McDonalds, och nu mår jag illa. Jag kan inte äta det. Det går inte. Jag fattar inte hur man äter hamburgare!!! :O onormal eller vad ^^ haha! Men jag ska fortsätta min rensing av rummet, det går hyfsat änsålänge. Men om så mycket saker kastas är en helt annan femma ;P



Om ni vill veta vad alla "ooo" ar åt så spana in detta klicka här! För att se!


Kram Elle

Av Elin - 7 november 2010 13:09

Hejsan!


är klar med HK nu, eller jag tycker det är bra iaf :P Sökte runt lite på youtube och såg på klipp där Taylor vinner priser på awards, vad glad och stolt jag blir när jag ser det! :D På SNL förra året visade hon verkligen att hon är rolig och kan bjuda på sig själv, se klippet nedan så får ni se ^^


här är själva framförandet, tyvärr finns det ingen bättre kvalite :/

MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!! ^^






Kram Elle

Av Elin - 7 november 2010 11:28

God morgon!


Har nu ätigt en god frukost med hela familjen och busat med lillebror :) Idag måste jag göra klart HK, jag gjorde nästen hela igår. Men det är så typisk att sitta med den dagen innan den ska in -.- Efter det så ska jag rensa mitt rum på saker, i sommras skulle vi målat om i mitt rum men vi gjorde allrummet istället. Men nu har mamma sagt att vi kan börja måla om jag rensar ur mina saker. Det är ju enkelt tänker ni säkert, men det är så att jag eh inte gillar att kasta saker. Jag antar att jag är lite nostalgisk (eller vad det nu heter?) hehe precis som gammla tanter ^^ Tänkt mig som 80 åring! haha!


Ikväll ska vi in till kyrkogården i stan och sätta ljus där :)


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards