elinelvira

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Elin - 4 november 2010 20:55

Go kväll!


Har ätigt en underbart god Wook med qornbiff och tofu istället för kyckling med massor av brocolli, vattenlkastanjer, nudlar, morot  osv och massa vitlök, dränkt i sweet chilli! MUMUS! Jag hjälpte också till med maten idag :D Har även räknat ut vad mina julklappar jag önskar mig kommer att kosta, det blev ungefär 2.000 om man inte räknar med kläderna, inte så dyrt förängång skull! :D

Nu blir det Lost, eftersom det var minst 2 veckor sedan jag såg ett avsnitt! Men det är så läskigt och det är bara 6 avsnitt kvar av säsongen och jag vill inte att det ska ta slut!


Eftersom jag inte vågar söka på youtube på Lost klipp ( då kan jag så spoliers!) så här kommer ett otroligt fint Friends klipp! Ross och Rachel är det finaste kärleksparet!


Story om klippen: Ross och Rachel har varit on och off i flera år, när Rachel ska flytta till Paris så kommer Ross på att han älskar henne! Men då är hon redan på väg till flygplanet. Ross och Pheobe åker efter henne med kommer till fel flygplats. De åker till den andra och .... jaa ni får se vad som händer :D

 

Love LOve Love

Elle

Av Elin - 4 november 2010 16:47

Hejsan!


Har gjort lie på min New moon bok, det blev inte så mycket, mest klistra och klippa men det är kul. Tills man får ont i ryggen! Detta inlägg kommer bli ett bild inlägg till Taylor Swift eftersom hennes skiva Speak Now solt mer än 1 miljon kopior den första veckan, bara USA inräknat! Det är många skivor!


 

Click to view full size image Click to view full size image

Click to view full size image Click to view full size image

 Click to view full size image

Click to view full size image Click to view full size image

Click to view full size image Click to view full size image

Click to view full size image


väldigt många bilder men om man säljer över 1 miljon skivor på 1 vecka så förkänar man verkligen 13 bilder :) (som btw är hennes turtal!) Alla bilder är från olika photoshoot, som man kanske märker :D


Kraaam Elle

Av Elin - 4 november 2010 12:04

Haloj!


Igår blev det The Runaways med Kristen Stewart och Dakota Fanning :) trodde att den skulle vara bättre men den var helt okej :P Idag gick jag upp vid 8 (!) och åt frulle. Idag ska jag hinna med mycket,men jag vet inte vad...:/ Ska kanske göra lite på min New Moon tidning, det har tagit mer än 1 år sedan jag började och jag är ännu inte klar. Suck! Se nu har jag nått att göra :P Ska nog även skriva på min bok!


Ikväll ska jag tvinga mamma att göra Yoga med mig :D


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards