elinelvira

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Elin - 9 november 2010 22:05

Tjenare!


Imorgon ska jag prova hos min kusins mamma, jag har provat där förr men jag hade så kul så jag ville tillbaka :) ska upp riktigt tidigt imorgon, ska vara vid bommen vid 7:15 så... :P Har tjockat i mig 3 clementiner, vi hade inga riskakor hemma :P Men frukt är också gott, men inget kan jämföras med riskakor (a) ^^





haha gud vad jag skrattade! ^^

berättade om denna för min kompis,haha, detta är så falskt, de skrattar jättefalskt:D


Kram Elle

Av Elin - 9 november 2010 15:58

Idag har det varit en chill dag, har inga läxor heller. Men har lite prov om några veckor men tar det nästa vecka, ska njuta av dagarna som kommer nu som är 100% läxfria :)


Ska se lite på Friends, fick ett litet ryck av att se det. Ska även kila ned i köket för att se om det finns något mumsigt :D Om man har en mamma som är bland annat kostrådgivare så händer det sällan -.- haha!


 

unerbara Vänner-gänget! :D


Kram Elle

Av Elin - 9 november 2010 15:35

Hej!


Idag kom en tjej från EF till min skola och pratade om språkresor, och det fick mig att längta efter min språkresa nu i sommar! ( med STS)Ska bli så jäkla kul! Det är inte så långt borta, bara jul + nyår och sen alla nationella prov ....... eh! jo det är nog ganska långt borta och mycket som ska göras innan. Men som Froj sa, då har ni nåt att längta efter! :D TURE!


Nu är det bestämt, jag ska få måla om mitt rum till helgen, har haffat kompis som gör lite volentär arbete mot gratis boende och myskväll :D haha! Ska bli så kul!


Idag kom även snön tillbaka, hmm inte så förtjust i det, men det är fint. Om man är inne annars så är det så blött! Får lite julfeeling! undrar varför jag får det, eftersom det är aldrig är snö på julen! ^^


Kram Elle



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards