elinelvira

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2012

We Fall In Love 'til It Hurts or Bleeds Or Fades in Time

Av Elin - 21 oktober 2012 23:45

Mwaaaah, så var det söndagkväll igen! En skön helg som passerat. Dock var det lite för lite pluggande i den. Hehe, ser VERKLIGEN inte fram emot veckan som kommer. Bad min mamma röva bort mig till fredag, men hon ville inte, så den platsen är ledig. Just saying! Såg bio med Sofia, Gabbe och Love igår i stan. Den var fett läskig, skakade efteråt hehe tror dock bara det var jag som tyckte det... Sov hos Sofia också. Satt uppe och snackade till 5. Heh. Mys iaf. Aja söndag betyder söndagsbloggning!


Måndag: Spanskaprov. Maaaassaa plugg när jag kommer hem! Taylor Swift's RED släpps LYCKAAA ♥♥♥

Tisdag: Svenska inlämning. Ringa Morfar. Pretty Little Liars - It's a dark ride ♥♥♥ EEEP

Onsdag: Plugga. Ja, här kommer jag ju då se Halloween-avsnittet av PLL...

Torsdag: BajsMatteprov.

Fredag: Kanske samprov.Weehoo inget samprov! HÖÖÖÖÖSTLOOOV efter klockan 14:00! ♥

Lördag: Högskoleprovet klockan 8:20 Weehooo... eller inte. Sen så är det ännu inte planerat nått..

Söndag: Övningsköra? Friends?





Bortsett från allt plugg är det en EPISC vecka! taggar galet inför imorgon, tisdag och freeedaaag! hahah!

Ingen förstår hur lycklig jag är för att detta album kommer imorgon!!!!!!!! Har taggat i flera månader hehe



Kraam

 
 
Ingen bild

Ted

22 oktober 2012 01:21

Mycket trevlig blogg Elin <3

Elin

22 oktober 2012 18:39

hehe tack så mycket Ted!

 
Ingen bild

Marre

23 oktober 2012 17:30

hahahah gossee vet att du har taggat!

 
Novembertvilling

Novembertvilling

24 oktober 2012 16:16

åhh jag ska också göra högskoleprovet, har kollat lite på de men verkar ju huuur svårt som helst haha :D har du gjort det innan ? :) Lycka till på det i alla fall! :D

http://www.novembertvilling.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards