elinelvira

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Elin - 10 november 2012 17:39


But you were never a saint

And I've loved  in shades of wrong

We learned to live with the pain

Mosaic broken hearts

But this love is brave, and wild...


Har lyssnat sådär lagom mycket på Taylor Swift idag. Hehe me gusthaaa! Aja, igår hade vi tjejmys och pizzabak hos mig. Hur superdupermysigt som hellst. Finaste brudarna också! Idag kände jag mig lite tjock efter alla muffins igår haha så tränade lite och tog en (herre GUD) behövlig dusch! Sen vid halv två åkte jag in till stan med Kajsa. Har gått runt där och köpt farsdag present, födelsedags present till Petrus som fyller år idag (GRATTIS ♥♥) och en stickad vit tröja till mig själv. Haha! Nu borde jag kila ned för släkten börjar rulla in. Cheers!



  


(fan va tjock jag ser ut på den första hahahah orkar inte) Jag och Kajsa testade nyårsblåsor dock kändes det lite för patypartaj så vi skippade dem hahah


Kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards