elinelvira

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Elin - 21 november 2012 23:02


Om jag nu ska vara ärlig en stund; jag har sjukt ont i huvudet, har cravings efter en frukt och jag e på galet mys humör. Men bara med en viss dåra, hehe. Okej slut med ärtlighet. Det här med sömn börjar bli ett överskattat fenomen. Min kropp verkar tycka det i alla fall. Inatt var det först omöjligt att somna, och när jag väl somnade vaknade jag KONSTANT av konstiga drömmar. Morgonen var också hemsk. FY. Men sen satt jag i vardagsrummet och "pluggade" filosofi och skypade med Sofia. Mys. Eller iaf ganska, haha. Skypandet vägde upp det hela. och så messade jag med fina personer. Ni gör mig så glad ♥  Men nu är filosofin inlämnad! En stor börda är äntligen avklarad. 4 veckor kvar... 4 veckor kvar... 4 veckor kvar.. Härda ut Elin! Har spenderat kvällen med att skajpa med mysiga personer, ni vet gruppkonversationer is tha shit! Borde sova snart så jag orkar upp imorgon till skolan, tyvärr kan inte alla dagar vara såhär..


True ♥


Kraam



 

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards