elinelvira

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Elin - 20 november 2012 22:45


Mitt nya liv skulle innebära två prioriteter; mat och sömn. Det ena har jag lyckats hålla. Kolla på klockan så förstår ni vilket jag inte har hållt. Utmattad och lycklig. Det kan närmast beskriva mig just nu. Vilken fin dag. Fast det var sjukt jobbigt att gå upp i morse, fick mentalt tvinga upp mig.. men det var det värt. Hade dock utvecklingssamtal under morgonen, den stela tystnaden när ingen säger nått är ju bara så mysigt. Eller kanske inte.. Usch hatar sånna samtal, fast de var värre i högstadiet. PÅMINN MIG INTE ENS!  Jag är på ett så knasigt humör! Jag känner för att vara groteskt ironisk samtidigt som jag är alldeles bubblig av skratt! Är det normalt? Jag vet bannemig inte. Några fina sms fick mig att skutta av lycka när jag var ute med Fletcher efter skolan idag iaf. Borde kanske inte skriva det. Skit samma. Under kvällen har jag typ gjort klart hela mitt engelska tal, wheeey! Bara kötta lite filosofi imorgon. Bryr mig fasiken inte vad jag får för betyg längre, för det är bara 4 veckor mer filosofi sen aldrig igen. WE ARE NEVER EVER EVER EVER GETTING BACK TOGETHER!!!! Det kära vänner är lycka!


 



Har kollat igenom gamla inlägg på andra bloggen (finns länkad på sidan här) och säger bara HERRE! Fan va stela inlägg och bilder ahahah!!


Kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards