elinelvira

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Elin - 12 november 2012 20:50

Kan inte någon bara ge mig den där pluggmotivationen? Jag har tappat den. AAAAAAH. Ruskigt irriterande. Ledarskapen har jag inte rört sen nån gång förra veckan. Jag har försökt med Engelskan. Jag vågar inte ens tänka på de kommande veckorna. Filosofi-tolerans uppgiften blev ett tomt Worddokument. Jag har i alla fall försökt... Det är väl nåt? Vi hade studiebesök inne på Forum för levande historia idag med filosofin. Det var faktiskt rätt kul. Fick blåa tummar och allt. Kom hem och gjorde varm choklad. Det var ju eh ganska kallt ute... MEN JAG SKA INTE ANVÄNDA MIN VINTERJACKA FÖRENS IAF SISTA VECKAN I NOVEMBER... jag ska inte! Uschigt med vinter vill inte haha. Bra Elin att försöka kämpa emot en hel jävla årstid..! Ska alldeles straxt duscha och sen sova. Ska ligga i sängen innan 12 idag, om jag inte gör det så kan nån snälla tvinga mig...? Haha!



Fotade lite efter skolan, LYCKA!


Kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards