elinelvira

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Elin - 11 november 2012 22:42

Nästa gång jag predikar om hur jag inte vill sova, slå mig. Eller tvinga mig i säng. Vad som helst. Nackdelen med att inte sova är att man blir så jävla trött. Snackade i telefon med Sophie halva natten. Mysigt, men fick ju mindre sömn. Vaknade vid 10 imorse men halv sov fram till klockan 2, kollade på tv till och från också. Det är så söndagar ska spenderas! Pappa tvingade dock upp mig för att övningsköra och det gick faktiskt rätt bra. Körde upp till 74 km/h det är feeettt snabbt! Woaah stolt haha! Borde jag nämna igår? Det var nästan en helt perfekt dag. Behöver fler sånna mysiga och fina dagar! Hm borde jag ha ångest för att jag inte har pluggat idag? Fast vad? Känns bara konstigt att inte göra det haha! Hm blir nån förvånad om jag säger att jag lyssnar på Taylor Swift? Nä, tänkte väll det. Lycka att jag fått Sofia att gilla henne också! Wheeiiiiuu mission completed haha! Men jag fick mig själv att ÄNTLIGEN föra över hennes album på min dator sen till telefonen. Japp jag är en såndär utan Spotify i mobilen... Men nu borde jag sova eller nått annat produkativt haha...




                

                

                


Who is most likely to wish they had a scene where they got to sparkle?



Bara för att jag älskar dem, och för att jag ska se Breaking Dawn part 2 på TISDAG!



Kraam


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards