elinelvira

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Elin - 7 november 2012 23:30

Det här med att gå och lägga sig vid två, och sen gå upp klockan sju... det är inte helt genomtänkt. Ehm. Elin lär dig att somna på kvällarna!! Älskar att sova, men hur FAN somnar man? Det går inte hur jag än försöker. Le sigh.


Onsdagar är ju som sagt den segaste dagen. Har fetaste hålet i 2 timmar för att vänta in spanskan. Men måste säga att jag var så jävla rolig på spanskan!! Fick mig själv att skratta sjukt många gånger! Haha! Häst-skämtet var ju på gränsen till humor galan, hahahah! Efter skolan drog jag hem med Sofia hem till henne och åt (vet att det finns ni som tvekar på detta, men vi tjockade oss så det stod härligt till! Haha) och pluggade filosofi. Bajs filosofi. Hatar det ämnet, slår nästan matte till och med. Mina vänner har varit och myst och kollat film ikväll med mysiga personer medans jag har varit hemma och googlat bilder på Ezria. Och ätit. Största tallriken wook man kan tänka sig. Fattade inte hur allt fick plats. Haha! Mamma tjatar på att jag ska sova nu, aja vi kan leka att jag ska släcka lampan runt 12.




Det är något med Ezria och regn... ♥



Kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards