elinelvira

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Elin - 3 november 2012 23:00


Sitter ensam i mitt rum med allmän melankoli och söker fakta om mormoner (Dafuq?) haha nä men är delvis till ett skolarbete sen dels för att det är fett intresant att läsa om hur konstiga trosamfund det finns... Lol visste inte att det finns typ 298328309 tusen olika frikyrkor!? Vad är felet med den vanliga undrar jag då liksom? Haha åh herre vilken Lördag jag har. Trodde faktiskt att du skulle ringa den här gången, vilja lösa saker... Klockan är redan 11, sista dagen imorgon av lovet. Vad ska man hitta på då? No idea. Anyhow, idag tände vi lite fina ljus på gravarna ♥ Kallt men mysigt! För att avsluta ett ut-och-invänt inlägg utan någon form av logik, så kan vi konstatera att jag har haft en rätt ointressant dag haha. Nu ska jag lyssna på lite musik och eventuellt se en film eller så innan jag somnar. Finfint.


Nä, hörni. Jag lämnar er med ett citat utav en utav mina favoritpersoner. The woman, the myth, the legend - Taylor Swift


"Fearless isn't being 100 percent not fearful. It's being terrified - and jumping anyway."




"Tillfällig" Taylor Swift-obsession. En utav många. Jag vågar inte ens kolla på hur mycket jag lyssnat på henne den här veckan. Det var som någon sa på Twitter: Om jag någonsin skulle träffa Taylor Swift så skulle jag inte spela cool, jag skulle kasta mig i hennes famn och gråta. <-- true story



Kraam


Av Elin - 3 november 2012 01:45


Hehe hade en smärre breakdown tidigare idag (lol igår Note to self; Elin lär dig klockan!) För mycket undantryckta känslor och tankar jag bara var tvungen att få ur mig. Borde anförtro mig mer till mina nära. haha! Aja, efter att Petrus ringde och peptalkade lite blev det lite bättre och under kvällen kom 2 extremt fina personer över på film mys. Älskar er alla! Vi såg iaf Erin Brockovich, sjukt bra och inspirerande film! Tänk om man var lite mer som hon... Borde sova nu. Kan ni tänka att jag sov till straxt innan 12 idag? (meeen fortfarande igår Elin hahah) Skärpning, skolan börjar ju om några dagar. Ångest! Kom också på att jag har ett fucking tal att skriva. Hej jag kommer bo i en bok imorgon...


Okej hehe märker att jag är rätt trött och flummig. Ska goseligosa framför mina favorit VäNnEr ♥



                   

                   


Livsglädje ♥


Kraam





Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards