elinelvira

Direktlänk till inlägg 3 november 2012

And This Is When The Feeling Sinks In

Av Elin - 3 november 2012 23:00


Sitter ensam i mitt rum med allmän melankoli och söker fakta om mormoner (Dafuq?) haha nä men är delvis till ett skolarbete sen dels för att det är fett intresant att läsa om hur konstiga trosamfund det finns... Lol visste inte att det finns typ 298328309 tusen olika frikyrkor!? Vad är felet med den vanliga undrar jag då liksom? Haha åh herre vilken Lördag jag har. Trodde faktiskt att du skulle ringa den här gången, vilja lösa saker... Klockan är redan 11, sista dagen imorgon av lovet. Vad ska man hitta på då? No idea. Anyhow, idag tände vi lite fina ljus på gravarna ♥ Kallt men mysigt! För att avsluta ett ut-och-invänt inlägg utan någon form av logik, så kan vi konstatera att jag har haft en rätt ointressant dag haha. Nu ska jag lyssna på lite musik och eventuellt se en film eller så innan jag somnar. Finfint.


Nä, hörni. Jag lämnar er med ett citat utav en utav mina favoritpersoner. The woman, the myth, the legend - Taylor Swift


"Fearless isn't being 100 percent not fearful. It's being terrified - and jumping anyway."




"Tillfällig" Taylor Swift-obsession. En utav många. Jag vågar inte ens kolla på hur mycket jag lyssnat på henne den här veckan. Det var som någon sa på Twitter: Om jag någonsin skulle träffa Taylor Swift så skulle jag inte spela cool, jag skulle kasta mig i hennes famn och gråta. <-- true story



Kraam


 
 
mimmi

mimmi

3 november 2012 23:32

Hej fina! För er som gillar smycken. Gillar ni inte sådana inlägg så ber jag i förväg om ursäkt :)

Julklappstips (eller till er själva) BILLIGA, snygga smycken och klockor för tjejer och killar:

http://glitterboxen.se/msk

http://glitterboxen.se/msk

 
Ingen bild

Alva

3 november 2012 23:53

Hon e så fin och duktig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards