elinelvira

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Elin - 18 november 2012 22:54


Är det någon som vet när min spanskalektion börjar imorgon? Näe, inte jag heller. Halv nio tror jag. Det får jag kolla upp. Eftersom ingen vill säga det till mig. Jo men halv nio, det betyder att jag måste åka hemifrån vid halv 8. Wooop u gotta love skolan ibland! Mitt pluggande har gått lite sådär idag måste man ju säga.. hoppats att bli klar med engelskan men så blev det ju inte riktigt... Aja blir mata in allt i huvudet dagen innan wehhuuiiiee. Kajsa åt middag här, vår egna Thanksgivingmiddag hahah en vecka tidig. Äsch. Kvällen har spenderats med hysteriskt roliga skypekonversationer "asså vad betyder mustmeister?" "eh asså jag vill inte säga..." hahah! Sen skickade vi bilder på kik, herre vad fula vi e flickor pallar inte hahah! Borde sova så jag orkar upp till imorgon. Gillar inte ordet Borde, för man gör det ändå inte... Istället borde man skriva sanningen typ jag är trött men kommer inte somna vid 2 iallafall, fett synd sömnen! Eller nått. Haha nää ska iaf borsta tänderna och kolla Vänner halva natten. Cheers!



                       


Mina 2 favorit killar ♥



Kraam


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards