elinelvira

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Elin - 15 november 2012 22:28

Okej, hur ska jag sammanfatta dessa dagar? Har ingen aning, därför kör jag bara på! Först så måste jag bara förklara mina känslor före, under och efter Breaking Dawn part 2 


I mitt huvud; OMG det är sista  filmen, allt är slut  nu...

Som andra hörde det; VADFANHÅLLERDEPÅMED???? ÅÅÅÅHVILLINTEATTDETSKATASLUUUUUT!!

MEENVAAANEEEEEEJDEKANINTEDÖDAHOOONOOOOOM!?? SNÄLLAJAGDÖÖÖÖR!!!


Ja, man kan ju lungt säga att jag var kaos. Haha herre Jesus vad bra den var. Lätt den bästa filmen på extremt länge, om inte nånsin! Vill inte spoila men slutet.. slutet var sjukt!! Ska se den igen med Tilda nästa helg, fett värt! Igår borde jag pluggat men var med Gabbe istället, så man kan ju tycka att då borde jag plugga idag istället men icke... Hehe woops. Försökte faktiskt med Engelskan men har noll inspiration. Aja sånt löser sig. Hahah Elin vad har hänt med dig? För två år sen skulle du kaosat.. Lol blogg dialoger is the shit hörrni. Bara det att jag säkert verkar as konstig, fast det är jag också! Haha! Nä detta kaos inlägg bör avslutas. Ska iaf kolla nån mysig film här i ensamheten... Cheers!



                 

                

                

               



ÅÅÅÅÅH så himla bra ♥


Kraam




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards