elinelvira

Alla inlägg under november 2010

Av Elin - 2 november 2010 19:11

Hejsan på er!


har ätigt middag hos släktingar med kussarna, mysigt mysigt var det och med mycket god mat :) hmm fattade inte om kussen och jag skulle göra nått mer idag så  vi får se :P


Alex Meraz (Paul) och Charlie Bewley (Riley) är i Mexico för en slags Halloween festival. Så Alex bestämde sig tydligen för att gå på Charlies atografsignering :P Man måste bara älska dessa killar! :D


haha! ^^


Kram Elle

Av Elin - 2 november 2010 15:49

Halloj!!


Har lite kuliga saker att berätta för er Taylor Swift fans! Taylor kommer nämligen att lansera en egen parfym och den kommer släppas hösten 2011 i USA! spännande va!? Taylor har skrivigt på ett kontrakt med Elizabeth Arden och såhär säger hon om Taylor:


Click to view full size image

"We are very enthusiastic about partnering with Taylor Swift," said Ronald Rolleston, Executive Vice President of Elizabeth Arden.  "Her rise to superstardom has been meteoric, and her multiple awards and incredible record sales are a testament to her extraordinary talent.  Equally important to us is what Taylor represents as an artist: a role model who inspires her global fan base every day."

   

Detta säger Taylor

"I have always loved how fragrance can shape a memory the way certain scents remind you of events and people that are imprinted in your thoughts," said Taylor Swift. "Lately I've been having fun experimenting with combining some of my favorite scents, so I'm really excited about working with Elizabeth Arden to develop my own unique fragrance."


Är det inte spännande! Kan inte bärga mig efter att få ha på mig hennes egnen parfym! Tay är så värd detta tycker jag! :D Click to view full size image

flaskan kanske ser ut som denna?? Hon ser iaf väldigt stolt ut! (:



Kram Elle

Av Elin - 2 november 2010 14:59

Hellu!


Skulle varit med kussen, men ingen orkar gå till varandra, skulle sedan nörda sims då min dator dampar så då sitter jag här vid laptopen och ska skriva en film recension :P så kan man också göra!


Pappa på burk

 

 



Orginaltitel: The switch

Regissör: Josh Gordon

Utgivningsår: 2010

Genre: komedi

Längd: 98 min

Från: Barntillåten i sverige (USA från 11 år)

Skådespelare: Jennifer Aniston, Jason Baterman, Jeff Goldblum mf


Handling

Den eviga singeln Kassies biologiska klocka tickar öronbedövande högt och hon bestämmer sig för att försöka bli mamma genom donator. Hennes bästis Wally (Jason Bateman, som förtjänar ett pris för en av de mest övertygade bakfyllescener som någonsin skådats) är hemligt förälskad i henne och ogillar idén skarpt. Och inte blir han mer positivt inställd när han får träffa spermadonatorn som är en charmig, sportig typ med fantastiska gener. Alltså hans raka motsats. En rad knasiga händelser leder till att Wally byter ut donatorns sperma mot sin egen. Den ovetande Kassie blir gravid och lämnar staden för en mer barnvänlig miljö. Det är egentligen någonstans här filmen börjar. Sju år senare återvänder mor och son till New York, och den rätt tramsiga handlingen börjar förvandlas till ett riktigt bra drama, där Jennifer Anistons ganska ointressanta rollfigur står någonstans i utkanten av handlingen. I stället är det Wally och sexårige Sebastian som är det viktiga.


Vad tycker jag?

Samspelet mellan Jason Bateman och den helt underbara barnskådisen Thomas Robinson är klockrent, och tillsammans skapar de filmens roligaste men framför allt mest gripande stunder. Först tyckte jag filmen var lite seg och tråkig men det är efter ca 30-40 min som filmen börjar på riktigt, och som jag redan sagt, blir det riktigt underhållande. Storyn är väldigt udda jämfört med de andra komdeier som finns, så det är kul att se något lite anorlunda. Detta är en riktigt gullig och sevärd film, men det är ganska mycket det.

Av mig får The Switch 7/10



 

 

Trailern!


Kram Elle

Av Elin - 2 november 2010 12:34

God morgon!


Har duschat och svarat på massor av kommentarer så därför blir det första inlägget lite sent :P ska snart ringa kussen, men måste först äta lite, men jag är inte så hungrig men iaf, men måste äta!! Idag är det Tisdag, hmm mitt i lovet alltså, YAY :D


Lite KStew :)


Kram Elle


Av Elin - 1 november 2010 23:05

Hejsan alla gosiga!


Min storebror kom hem idag, asså snacka om jobbig människa! Hur orkar han hålla på hela tiden, inte bara ibland ,UTAN HELA TIDEN!? -.-


Ska se en film nu och snacka med A, vi kan hammna i helt random konversationer asså! haha som på Facebook ^^


älskar denna video, och älskar låten!

Twilight in my heart!


Kram Elle

Av Elin - 1 november 2010 16:57

Hej November!


Ja, usch, nu är den årstiden kommen då inte ens de vackra löven kan rädda den! För det finns inga löv! Dagen har bestått av kussen och en tv ^^ haha! Fantasirika vi vet, men ikväll blir det en knasig lek i källaren med brorsan! :D


Har chattat med Alle ett tag på facebook och shit vad människan kan vara jobbigt! Men jag gillar dig iaf ;D Blev förövrigt dissad av Frojda just så för väll nöja mig med jobbiga människor (an!)








Love Elle



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards