elinelvira

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Elin - 16 oktober 2010 16:29

Hejsan kära läsare!


Har varit hos kussen, båda var väldigt sega, men hon ska bara plugga klart sen kommer hon hit och ska äta med oss och våra gäster :P Nej hon räknas inte som en av gästerna ^^


Ska snart skriva på min bok tror jag, hmm men är inte så sugen så får se om jag verkligen ska det. Man måste ha själva feelingen när man skriver, då blir det bäst :)

har börjat läsa en bok som heter Kameliadamen, den är lite svår men bra :P när jag läst ut den kommer en recension!



Jag älskar denna film, Britney Spears är med och den heter Crossroads! En riktigt bra rulle, jag kan inte räkna hur många gånger jag har sett den! :D

Kristen Stewart sjunger samma sång i The Runaways ^^


Har ni sett filmen? :) Hon den mörka är hon blåa i Avatar ^^


Kram Elle

Av Elin - 16 oktober 2010 12:29

Gooood morgon! :D


Har nu duschat en härlig kalldusch (jag vet, jag är det enda som hatar att duscha varmt) Har bokat träff med kussen senare idag och ska nu slappa framför datorn, eller vänta,jag ska äta frukost först! hehe det gick en söt film på Disneychannel... ^^

Imorgon blir det läxor för idag är min lediga läxdag :D


  

kussen och jag :D



Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards