elinelvira

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Elin - 11 oktober 2010 19:31

Shoo!


Har chattat med Kaj på FB, helt random liksom som vanligt då :D Sen har jag kanske gjort 1/4 del av min skriftliga redovisning av idrottslektionen, fasen vad jag är bra! kl 8 ska mamma y yo ut och springa, i mörkret, en måndagskväll, hmm asså det kommer nog gå sådär va, jag är ganska mörkrädd ^^ Pratade med M idag, hon berättade att de ska till Cypern under höstlovet, jag är inte alls sotis, INTE ALLS!

suck, solen är grymt saknad!


Fick en helt underbar kommentar förr av min A, det finns nämligen en anledning varför jag tänker dig som en positivare del av mig! :D


"va Va och VA?! vad! men! asså! eeeeh? kommer erik fortfarande "slåss" om henne (om man tänker de här teamen som twilight teamen) och kommer det fortfarande handla om heath?! o_O jag HATAR loren han e ÄCKLIG! #^^#"


Hon har ikke läst Svart ängel än ^^ det är så kul att prata om den därför:D


nää ska byta om till idrottskläder -.- Ciao!


Kram Elle


asså jag svär att jag har sett denna förr men inte samma format eller vad man ska säga! Vad irriterande att inte veta vart jag sett den förr! En riktigt klurig soduko ^^



Av Elin - 11 oktober 2010 14:45

Shoosan!


Gick in på Tayweb och såg att en sneak peek av Taylors nya sång Bac to December har kommit ut. Precis som många andra tror jag denna låt är till Taylor Lautner och att hon ber om ursäkt är ju uppenbart :) Modigt av henne, det är svårt att ge upp sin stolthet och visa att man gjorde fel i en sitation, en förebild är vad hon är för mig!



"SO THIS IS ME SWALLOWING MY PRIDE STANDING IN FRONT OF YOU SAYING I'M SORRY FOR THAT NIGHT, AND I GO BACK TO DECEMBER ALL THE TIME!

IT TURNS OUT FREEDOM AIN'T NOTHING BUT MISSING YOU WISHING I'D REALIZE WHAT I HAD WHEN YOU WERE MINE!

I GO BACK TO DECEMBER, TURN AROUND AND MAKE IT ALRIGHT!"

 

super vackert! Längtar så till hennes skiva! :D


Kramar Elle

Av Elin - 11 oktober 2010 14:31

Shoo!


Idag slutade vi innan lunch, både svenska och Hk var inställt, YAY!  gick hem åt åt nudlar (hehe) och har pratat med mamma som pluggar hemma idag, gosade med Fletch och ska nu göra engelska glosor. Hmm inte så kul, men efter det när jag kan dem som jag inte kan, så ska jag läsa! (: Läsa och prata om böcker är verkligen det bästa som finns! :D jag har förövrigt läsa 27 böcker i år, det är faktiskt ganska många :P



aa döcoola ju! :D


Kramar Elle

Av Elin - 11 oktober 2010 08:08

God morgon!


Idag är det måndag vilket beytder att jag börjar 09:30 :) Mycket skönt med sovmorgon även ifall jag inte sover dåda! Ska faktiskt kolla igenom engelskan och sedan läsa i Svart ängel nu vet jag varför den heter så! :D


Måste bara säga till alla som läser detta att det kommer bli lite mindre bloggande nu i oktober, jag har stört mycket plugg! Det är 4 prov innan lovet V 44, på 3 veckor! Åh shit! och så ska min idrottslektion vara inlämnad senart fredag v 43, senast! sen så måste jag ju kunna den någorlunda bra också. Min middag kommer ta sjukt lång tid att planera så den ska jag börja på nästa vecka, men jag har bestämt vad jag ska göra så det är bra! Sen så har vi de vanliga läxorna spanska, engelska, so, no och ibland matte. Ja men ni ser! Jag ska försöka med 10 inlägg i veckan iaf! Det borde jag klara av! :)


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards