elinelvira

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Elin - 6 oktober 2010 20:42

hejsan!


veckans kändis outfit går till.....(flöjtar)....Jennifer Lopez!

 

Motevering: Denna galaklänning är vacker som en dag. De trädliknande guldspetsen är supervacker och den söta lilla guldclutchen matchar utmärkt. Hennes hår är mycket elegant uppsatt i en knut med slingor fram. Eftersom klänningen är så broderad så behövs inga smycken, det förstor JLow också! Ögonen är snyggt sotade medans resten av sminket går i jordnära kulörer.Hela outfiten känns bara helt rätt! Galaaktigt och super vackert! En mycket lyckad kombo :D


(OBS! taylor swift i bakgrunden i vit klänning!!!)


Hiss eller diss? Var helt ärliga! :D


Kramar Elle

Av Elin - 6 oktober 2010 18:12

Hejsan!


Idag har varit en trög dag men med mycket skoj och skratt :D virkade klart min maskot på slöjden och den blev supersöt!! :D saknar bara ögon men skulle få ett par av Audrey. Idag ska jag göra spanska och So tror jag, men jag vill bara lägga mig i sängen och läsa svart ängel! Usch vad den är spännande! Bästa boken i serien hittils tror jag (: Sen vill jag skriva på min bok men tror inte jag hinner, sen så vill jag se på Lost. Det är mycket man vill och ännu mer man måste gåra. Så ska väll sätta igång med spanskan! Senare ikväll kommer Alle hit (: får se vad knasigt vi hittar på!


hmm har varit ganska tråkiga inlägg senarste tiden, ska försöka spiza upp dem lite till helgen ;D Senare idag kommer veckans outfit!! :D


... men jag orkar bara inte. Sjukt skoltrött och jag har 3 ½ år kvar! -.-



Kramar Elle



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards