elinelvira

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Elin - 13 oktober 2010 22:02

God natt!


Har gjort ett nästan helhjärtat försök att plugga, spanska, SO och liiite bioligi :D Tja jag förskökte hitta på något experiment jag och min grupp skulle kunna göra, jag tror jag har klurat ihop något, fantasi är ganska nice :D Men mamma fick förklara att jag hade rätt, fattade inte riktigt hur jag kunde ha det men ska prata med gruppen imorgon :P


Usch! Imorgon är det spanska läxfähör, önska mig lycka till! :D


Här är en video med Taylor Swift när hon pratar om Back to December, hon är verkligen seriös med denna låt :) Se till att se den för hon har så mycket klokt att säga!



Kram Elle

Av Elin - 13 oktober 2010 16:43

Hejsan!


Idag har jag haft massa tråkiga lektioner som vanligt ^^ Efter skolan skulle jag och en kompis prata med våra klasslärare men jaa det blev inte så, får göra det någon annan dag :) Mormor är här så ska umgås med henne ett tag, jag har världens bästa mormor!  Jag älskar så mycket! Jag önskar att jag blir precis som henne när jag blir äldre*host* gammal (: haha! Igår läste jag ut Svart ängel, shit vilken vändning den tog i slutet,ahh! jag vill ha 5:an ^^ någon annan än jag som väntar och längtar? :D


ska plugga SO och Spanska med sötaste mormis ♥





Kram Elle


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards