elinelvira

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Elin - 19 oktober 2010 21:45

God afton :)


Kristen stewart pratar om Breaking Dawn bröllopsklänningen i videon under. Hon är på röda mattan för Welcome to the Rileys  och hon berättar att den är snart klar (eller tja planerad) men att hon inte har så mycket att säga till om. Hmm jaa tror ni den kommer bli bra? I Think so, Steph kommer inte svika oss fans!



Och jag lovade mina kompisar att lägga upp Samtalet från Edwards perspektiv då Rosalie ringer och berättar att Bella är död, från New moon. Detta är Stephenie som har skrivigt, hon har laggt upp det på hennes hemsida så det är ingen Fanfic :) Läs! För den är superbra!


Rosalies samtal


 

Kram Elle

Av Elin - 19 oktober 2010 19:26

Hejsan! Random rubrik men men :)


haha måste bara säga att svenskalektionen var den roligaste på länge, vi satt bara och skrattade i 80 min ^^

Efter skolan kom Froj och Audrey hem till mig, vi pluggade lite biologiprojekt och såklart lite annat knäppt gjorde vi ju :P Efter det gjorde jag lite på idrottslektion och ska snart plugga lite teknik och duscha och läsa i min bok, den är grymt romantisk, eller tja, jag  vet att den kommer bli det :P men den är romantisk på ett speciellt sätt redan från början :)


filmverisionen, tror detta är i slutet :'(


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards