elinelvira

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Elin - 1 oktober 2010 23:54

God natt


Nu är jag trötter efter en mysig och lite halv tråkig fredags kväll. Har skrivigt en halv ( lite mer) sida på min bok och så har jag upptäckt en äcklig vagel i mitt vänstra öga! USCH vad ont det gör! Vill virka lite och läsa, men läsa tror jag inte jag klarar av i mitt tillstånd! ^^ Såg lite på Idol och måste säga att Minnah är superbra! Har ni någon favorit?


Måste bara fråga om ni som läser detta har något roligt citat eller rolig fras som ni vill dela med er av? Skulle bli superglad om jag fick iaf nån fras/citat :) Tack på förhand era små söta läsare!

 

 

skulle vara roligast om ni själva har kommit på dem men jag är uppen för vad som hellst :D

 

Kramar Elle


 


Av Elin - 1 oktober 2010 17:27

hejhej


ska snart skriva på min bok, läsa svart ängel och virka min maskot! Fast jag har lust att göra en Scrapblog, hmm... men ska först skriva!


här är en ganska ny av mig fast jag har gjort en ny sida (den sista) den blev lite rolig ^^



Kram Elle

Av Elin - 1 oktober 2010 08:14

Shoo nu sitter jag hemma hos Froj!

Hon bokar tandläkartid, fast nu funkar det inte att ringa^^


Ska skippa idrotten för jag har ont i halsen och jag hostar son en gammal katt som har svalt en hårboll!


  


Vad ska ni göra i skolan idag?


Kramar Elle 

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards