elinelvira

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Elin - 17 oktober 2010 22:20

Go kväll :)


Nu har vildarna gått och det är relativt tyst i huset, sorry ,men det är ganska skönt :P Imorgon har jag HA-dag så jag är ledig, men måste dock göra läxor och lite uppgifter, men svenska uppsattsen är iaf klar, så då är det bara några anteckningar att se igenom och skriva lite på idfrottslektionen. Halva dagen kommer troligtsvis tillbringas framför datorn, tur att man har en ursäkt att smita ut (hehe syftar på hundarna)och så ska jag läsa i en bok i typ 2 timmar också :) är just nu inne på FB och chattar med en kompis ^^ men ska logga ut och sova så jag orkar med allt!


wow! grym på att rita eller grym på att rita?!


Kram Elle


Av Elin - 17 oktober 2010 18:17

Shoo!


Sitter och ser på DisneyChannel med Kussen :D Ikväll ska vi göra mörkiskurragömma med min lillebror i källaren och biorummet :) haha noobs we now :)


Här är en rolig film, hehe jag trillar på trappsteget ^^


Kram Elle

Av Elin - 17 oktober 2010 13:13

God morgon!


Vi kan börja dagen att berätta att Kristen Stewart van priset Best Fantasy actress på Scream 2010 awards! Hon har fått sitt bruna hår tillbaka! :D och klänningen är även mycket fin! Nikki Reed och Jakson Rathboone var också där :P



Kram Elle


Av Elin - 17 oktober 2010 01:09

God natt


Blev en mysig kväll med kussen pch gäster, hälsade bara sedan så var vi för oss själva :P Det blev lite AVF på datan och så gjorde vi EM'S dektektivbyrå, M, vi har tappat stinget lite! Men när min storebror var hemma så hittade vi smaskiga saker i hans rum! Det var tider det ^^

Har också laddat upp massa gamlabilder på FB, så Friends, checka in dem! (:


är nu super trött, ska plugga lite imorgon och efter det leka med kussen :)

Har ni några planer för imorgon (eh idag) ?


sjukt bra program! :D


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards