elinelvira

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Elin - 31 oktober 2010 23:32

Hejsan alla kvällsdator sittare!


Kvällen har beståt av Film iform av Beck, den var ganska läskig men bra :)

Just nu har jag två hundar bredvid min säng, det är så mysigt! jag skulle vilja ta upp båda i sängen, men den ena är så stor så då skulle knappt jag få plats, och jag kan inte bara ta upp en... jobbig sitiation ^^


Robert Pattinson är just nu i Baton Rogue, Louisiana där han spelar in de sista delarna av Twilightsagan med sina skådespelarkollegor! Källor säger att Robert planerar en gigantisk Halloweenfest inatt, och verkligen gigantisk, han har uppenbarligen lagt ner hela 300 000 kronor på arrangemanget! Det lite roliga är att han själv planerar att klä ut sig till Greve Dracula på den stora kvällen, man borde ju tycka att  han var rätt trött på vampyrer vid det här laget!
 
 

robert pattinson photoshoot Pictures, Images and Photos


God natt Elle

Av Elin - 31 oktober 2010 17:45

Här kommer en helt underbar bild, man vill ju bara asgarva när man ser den!


-Jake Gyllenhaal och Emmy Rossum-

 

Kram Elle

Av Elin - 31 oktober 2010 13:03

Hellu!


med lunch i magen sitter, eh ligger, jag här nu vid datorn :) Snart ska jag hitta på nått att göra, tror jag ska läsa lite!


I Torsdags var Taylor Swift på Ellen DeGeneres show, och såklart var det mycket roligt som hände! Cheka in klippen under!


Uppträder med MIne, jag tycker oftast inte hon sjunger så bra Live, men Mine sjunger hon alltid så bra LIve!! :D

åå så gullig Tay är asså! helt otroligt!

Här är ett promo, så jäkla kul! Hoppas Jake och Tay är tsm!!! :D


Kram Elle


Av Elin - 31 oktober 2010 11:46

God morgon!


Idag är det ju vintertid som gäller, usch, nu är det verkligen vinter! Men jag fick sova en timme extre så det var ju bra :) Idag har jag inga planer, sitta vid datorn, se på tv, kanske vara med kussen, men jag tror hon tränar idag. Vädret är kanske inte det roligaste så det blir en inne dag, helt säkert! Men jag kommer bli uttvingad med hundarna.... -.- haha!





Katy Perry's nya musikvideo har fått mycket kritik, både bra och dålig.Själv tyckerjag att den är rätt så häftig. Budskapet är ju att alla har drömmar och mål innom sig och att man ska släppa ut dem som fyverkerier :D Eller så tolkar jag låten! Lyssna under och berätta vad du tycker om den! :)
















Låten är helt okej tycker jag :)


 Kram Elle

Av Elin - 31 oktober 2010 01:28

Hejsan!


Jag vet att det är väldigt sent men jag kan inte sova. Middagen hos kussarna började hysteriskt och roligt, busade med lillebror (a) och skrattade mycket vid middagsbordet! Sedan vid 12 så började vi prata om "allvarligare" saker, men det var interessant det med :) En svar till Audrey, jaa jag mår bra, eller är ganska snorig men det är ju inte precis "sjuk"! :D


Nu ska jag sova, så sov gott era små bloggläsare! :D


Texten passar in i videon, eller hur!? tyckte det var lite coolt med en modern låt med twilightklipp! :D


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards