elinelvira

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Elin - 4 oktober 2010 21:43

hejsan!


Ska snart krypa ned under täcket och se på Lost, det var en heeel vecka sedan jag var med på äventyr med en grupp strandsatta männiksor! :O så kvällen ska bestå av ett ganska läskigt avsnitt ( enligt Audrey)

Nu när det är höst på allvar ( alla löv är gula!) så kommer det bli mycket film snack på bloggen. Jag älskar film och serier, min dröm är att få jobba med det (asså bakom kameran) så många trailers och recensioner kommer dimpa ned! :) man jag hoppas ni inte har något emot det!?


En film som verkar bra är The Switch, eller pappa på burk som den heter på Svenska. Den handlar om Wally som är hemligt förälskad i sin bästa vän Kassie. När han får veta att hon tänker skaffa barn genom donator lyckas han byta ut donatorns sperma mot sin egen. Därefter tvingas han leva med vetskapen om vad han gjort och med att vara den ende som känner till att han är Kassies barns riktiga pappa. Det är en romatisk komedi och Jennifer Aniston är med ( jag avgudar henne!) en mysig höstfilm enligt mig! :D Ska ni se den?




Kramar Elle


Av Elin - 4 oktober 2010 20:50

Hejsan!


Idag hade vi skolbio, det blev Fish trank, riktigt tråkig! Vi ska såklart skriva värsta recensionen på den nu i veckan och diskutera på svenskan imorgon. -.- aja inte så mycket att göra åt. Pappa har bokat språkresan nu! Wiiiii! sommar 2011, here I come!!! :D Ska bli så kul! Någon annan som varit/ ska på språkresa? 

jag menar man kommer aldrig få kunna göra sånna här saker när vi blir vuxnare, eller vad man ska säga. Då är det inte samma sak, nu är vi ungdomar som åker på första resan utomlands utan föräldrar, OMG så spännande :D Så passa på att ta denna chans, ett minne för livet tror jag! precis som konfirmationen då! (:


Kramar Elle



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards