elinelvira

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Elin - 8 oktober 2010 23:29

Go natt alla godingar!


Kvällen bestod av ett långt samtal med en speciell person (a) Det var skönt att prata ut och även om jag pratade lite knäppt ibland så mår jag superbra nu! Tack ♥

sedan blev det Idol eller tja halva Idol, vet någon vem som åkte ut? Linda eller Sassa? Jag tycker ingen av dem är så bra så jag gråter inga floder precis :P

Nu ska jag skriva lite, kolla mail och läsa :D


Sen ska jag SOVA! OMG så sköönt!


  

Det blev mycket hundmys med denna MuuPoo :D (smeknamn är min speciallitet!!!)



Kramar Elle

Av Elin - 8 oktober 2010 19:34

Go kväll!


Har ätigt pizza med familjen framför tvn, jag beställde sallad med vitlökssås så lite myttig är man! Ser på Barda för min lillebror vill se det men när det är slut ska han lägga sig och då fär vi andra se på en film eller nått :) men en mysig kväll helt enkelt. Vad ska ni göra denna Fredags kväll?



kram Elle

Av Elin - 8 oktober 2010 15:37

Hejsan!


JAAA! nu är det fredag, äntligen! Tänk en hel skolvecka har gott med gymnasiesnack läxor och skoljogg. Och nu är det fredag igen! :D så lycklig jag blir!


Som ni säkert vet så älskar jag musik, jag kan varken spela instrument eller sjunga men jag älskar musik ändå! Jag blir ofta berörd hale vägen in till benmärgen om jag hittar  en artist som sjunger vackert. Veckans stjärna går til Charice, en fillipinsk flicka som bokstavligt talat sjungit för sin överlevnad. Hon och hennes mamma bodde i slumområdet i fillipinerna och Charice ställde upp i varje talangjackt för att få pengar att köpa mat för. Nu har hon sjungit med stärnor som Celine Dion, Andrea Brocelli och varit med på Ophra Winfrey (?) show (och kramat Justin biber^^) Denna tjej kommer slå igenom snart och beröra många hjärtan, men mitt härta har hon redan fångat!!


synd om henne som levt ett sådant liv och OMG som hon sjunger! hon kan inte vara längre än 1.40 och hon är 18 år (asså när de pratar)

ÅÅ herre jävlar asså! man tror inte att en sån stor röst får platts i en sån liten kropp! Hon sjunger bättre än Withney Huseton och Maria carrey!! :O Jag har gosebomps^^


Här sjunger hon med Celine Dion 16 år tror jag hon är :P stört bra hon sjnger asså! <3 OBS: Haffa en bunt näsdukar innan du ser, det kommer behövas!!

åå wow jag vet inte vad jag ska säga! är helt bortblåst av hennes röst!


vad tyckte ni om söta lilla Cherice?


Kramar Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards