elinelvira

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Elin - 10 oktober 2010 20:59

Shoo!


hehe bloggandet blev ju lite mindre än vad jag hade trott ^^ men aja. Nu har jag pluggat massor! Har börja planera min idrottslektion och min middag, det är många projekt som vi ska hålla i. Som en middag med massa uppgifter och sånt till och en idrottslektion, jag ska ha Yoga så klasskompisar, välj inte Yoga ni med! :D haha får se hur det går med det! Valde det för mamma kan hjälpa mig med övningarna och så är det den enda "sport" jag tycker om ^^


Nu ska jag läsa Svart ängel det där kapitlet när Erik och Zoey "uppträder" har jag just läst, det var det bästa i hela boken än så länge! Så fint! :D <3


eller...

(jag hoppas ingen är team Loren!!)

hmm...för mig är det svårt! precis som Team Edward eller Team Emmett, gå ikke at välje!


Kramar Elle

Av Elin - 10 oktober 2010 12:05

Go morgon! :D


Usch vad jobbigt det är att gå upp på morgonen! Ville bara sova vidare i morse :D

Men nu har jag frukost i magen och sitter här och bloggar! :)

Min söndag ska (tyvärr) bestå av läxor som Engelska, Spanska, HK, Idrott, Teknik och SO. Så jag har lite att stå i. Senare idag ska familjen och släktingarna åka ned och bowla! :P Jag suger på att bowla så det ska bli superkul ^^ :D


Vad ska ni göra denna Söndag? Läxor?




Kramar Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards