elinelvira

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Elin - 29 oktober 2010 21:23

Hejsan!

Hoppas ni alla har en bra fredag, själv sitter man i soffan och ser på Idol :)

På en sånhär trevlig fredag är det kul att få veta att Taylor Swift's favorit parfym är samma som min! Tja, mina favoriter är alla

Taylor Swift - Escada Moon Sparkle (279kr) Taylor har sagt att det varit hennes favorit parfym enda sedan hon

Escada parfymer men just

 Moon Sparkel, var min första som jag fick av mamma i London, alltså när jag

var 12 :)  Den är snart slut och jag använder nu den nya som heter Marine Groove, från Escada. Men ALLA Escada är helt underbara!


"Taylor Swift - Escada Moon Sparkle. Taylor har sagt att det varit hennes favorit parfym enda sedan hon "stal" en flaska från vännen Selena Gomez."

Escada Moon Sparkle

Den underbara parfymen!

 

Kram Elle

Av Elin - 29 oktober 2010 15:08

Hejsan svejsan!


Idag hade jag och min grupp NO redovisning, tyckte inte det gick så bra, jag hade feber och ville bara sova! (det första jag gjorde på morgonen var att ta alvedon!) Så ska vara hemma hela kvällen och se på film :) Håller på att ladda in min Speak now skiva så jag kan lyssna på datan också :) Sparks fly är jättebra, den växer hela tiden! ville bara säga det ^^ Nu är det höstlov som gäller och det är så skönt! Jag kommer ihåg när jag sa att det var 6 veckor till höstlov, det var liksom för 6 veckor sen! Nähä? Smart man är! ^^  Har ni också lov? Nu ska jag göra filmer!


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards