elinelvira

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Elin - 27 oktober 2010 21:11

hehe oj, jag har faktiskt glömt veckans kändis outfit både denna vecka och förra! Men nu kommer den för två veckor då :D


Veckans kändis otfit går till..........( klarinett!)... Nicole Richie!!


Motevering: Denna klänning ser lika mysig ut som den måste vara att ha på! Förutom att stickat är en stor tränd i höst (såklart!) så är färgen supersnygg och axlarna är super chica! Hennes frisyr är coolt kortklippt med mycket volym, vilket jag gillar. Jag älskar vitkajal, vilket Nicole också verkar göra, haha! Leggins är nog min nya förälskelse, så jag bara älskar hennes leggins! Hela outfiten är så höstig och mysig! ME GUSTA!


9. Vi föll för Nicole Richies stickade klänning så fort vi såg den förra veckan! Stickat är en stor trend inför vintern och likaså allting militärt. Den militärgröna klänningen med de chica axlarna ser supersnyggt ut på henne och skorna är söta de med!

Vad tycker ni? Ris eller ros? Något ni skulle kunna ha på er?

 

Kram Elle

Av Elin - 27 oktober 2010 20:53

Hejsan!


Idag hade jag No prov, usch! men det gick iaf helt okej tror jag :) Imorgon har jag teknik prov, engelska inlämning, tja det var det, men engelskan är jag done with :P

På fredag så är det idrott inlämmning, sedan LOV! :D Men sen så var det ju HKn..-.-


Lite Breaking Dawn nytt är att Michael Sheen är castad i Breaking dawn :D


“Michael Sheen is returning as a vampire leader in Summit’s “The Twilight Saga: Breaking Dawn.”


Ja det är snubben i Volturi, Aro, han ja ;)

det var väl inte så avslöjande? eller? ska försöka att inte ha med så mycket spoilers, men lite mååste man ju ha :D men ska försöka undvika klipp från själv filmen men bilder och artiklar kommer ploppa upp, helt säkert!



Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards