elinelvira

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Elin - 15 oktober 2010 23:49

Go kväll


Kvällen har spenderats med Idol, familjesnack och knäppa filmer som går på tv :)

Är hur trött som hellst så ska ta och sova eller iaf se på tv i mörkret, haha och bara för att man säger " Film mys och telefon skoj" behöver man inte misstolka det till något lite mer snuskit ^^ haha! men fick värsta kommentaren av min kompis per telefon :D vet inte om den är så lämplig att skriva här, haha!  ska iaf se klart totaly spies på Disneychannel :P


söta tay :) scrapblog är verkligen kul! ett tag sedan jag gjorde nån ny!


Kramar Elle

Av Elin - 15 oktober 2010 19:37

Hejsan!


Jag glömmde inte bort kändis outfiten, jag var bara så upptagen med min SO under veckan , så här kommer den och den går till.........( pirat jubel!!).....Keira Knightley!

 

Motevering: WOW eller jag menar WOW! När jag såg denna outfit så tog det mig 10 sek att inse att Keira har alla rätt!  Med den söta juvelprydda klänningen, den klassiska Chaneljackan och svarta quiltade väskan. Och inte tala om den nya korta bobben, detta är en look som är helt perfekt för henne! :D (älskar sånna väskor!)


8. Keira Knightley imponerade på oss på Chanels modevisning under Paris Fashion week, inte bara med sin nya frysir men också den söta juvelprydda klänningen, den klassiska Chaneljackan och quiltade väskan. En perfekt look för henne!

Jag valde mellan en annan och denna, men den kommer nästa vecka :D

 

Hiss or diss?

 

Kram Elle

Av Elin - 15 oktober 2010 15:43

Hejsan!


Sitter just nu i sängen och mumsar sesamkakor (: Jag tog just en tugga på den första och nu är nästan alla slut! :O Borta! ska se på Lost snart, behöver vara ensam och sitta i lugn och ro :) Matten var helt hemsk idag, gjorde 2 tal, och jag fattade inte ens vad jag gjorde ^^ så jag och Audrey var båda lika sura, jag var irriterad och satt med näsan bokstavligt talat i boken och Audrey klagade på att hennes läppar var rynkiga ^^ haha! gud va kul det borde ha sett ut :P Nej nu blir det Lost :)


tjejen (shannon) som har kort vit kjol är hon som ska spela Irina i B.D :)


Svarar på kommentarer ikväll, promise!


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards