elinelvira

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

The day after tomorrow

Av Elin - 25 oktober 2010 21:35

Hejsan!


Idag gjorde jag coopertestet, fatta, jag sprang spåret på 10 min! Men efteråt så höll jag på att svimma och spy på samma gång, hmm inte så kul, helt ärligt så mådde jag skitdåligt eferåt! Det är nog för all kallluft jag andades in så snabbt :S så mamma tappade upp ett varmt bad med bubblor,lila badsalt och en liten bomb :D mysigt! Men det vetyder att inte så många läxor blev gjorda, men engelskan är finslipad (jaa, sattsar på att höja mig i engelska, minst behålla mitt betyg, då måste man kämpa :D) ska göra biologi och spanske imorgon på flex :P


Filmen som vi såg på egelska tyckte jag var jättebra, asså verkligen bra!  Många roliga och bra citat därifrån :)

Lite roliga citat (:



Jack : (om Sams unerkända matteprov ) I'm not angry. I'm disappointed.
Sam : Do you wanna hear my side of it?
Jack : Sam, how can there be two sides?
Sam : Hey, look, I got every question right on the final and the only reason why Mr. Spengler failed me was because I didn't write out the solutions.
Jack : Why not?
Sam : I do them in my head.
Jack : Did you tell him that?
Sam : I did. He didn't believe me. He said if he couldn't do them in his head then I must be cheating.
Jack : Well, that's ridiculous! How can he fail you for being smarter than he is?
Sam : That's what I said.
Jack : You did? How'd he take it?
Sam : He flunked me, remember?

haha så skön ^^


De sitter i ett insnöat bibliotek och försöker överleva temeratursjunkningen :P 

(inte på bilden)

Laura : I've got one. Your favorite vacation?

Sam : Besides this one?


asså jag var den enda som asgarva ^^


Brian : Man you've got some serious competition.
Sam : Please.
Brian ; And I'll bet he's really rich too.
               

Sam : Shut up!


haha så jäkla kul, först så bara "men snälla" sen när han säger att han är rik så bara 

" Shut up" haha ^^ min humor ^^



Laura  The truth about what?
Sam : bout why I joined the team... I joined it because of you.
naww :)



bara jag som tycker att Jake Gyllenhaal är grymt snygg??! O_o

 


kram Elle

 
 
Ingen bild

Johanna B

26 oktober 2010 16:16

när vi kör copperstest så springer vi så många varv vi orkar runt en bana och vi ska springa i 12min

 
Adina

Adina

26 oktober 2010 17:32

I vår skola har vi cooperstest, men då är det att man ska springa inomhus, runt runt så många varv som möjligt i 12 minuter! Det är jättejobbigt.

Sv:
På hopptävlingen var det 30 cm klass och 50 cm klass, i 50 cm klass kom den ena jag hejade på trea o den andra fyra... men i trettioklassen vann ingen, alla fick rosett!

Ojoj, jag har det stressigt kom jag på! En kompis fyller år på ons, (oj, imorgon! Jag har inget att ge!), och andra på söndag:/
Jaa, det är ju kul att göra julklappar, det gjorde jag ganska mycket när jag var liten:) Jag är en pysseltjej;P Nu brukar jag inte göra så mycket längre.... men hemgjorda kort brukar jag iallafall ge bort!
Jag kommer ihåg att jag sydde massa örngott förra året, och skrev saker på, som världens bästa mormor, eller bara namnet!
Jag brukar även ge mina skolfoton i ramar, det gör jag nog iår med.
Haha, det kanske inte är så intressant för dig vad jag brukar ge bort;P
kram

http://www.erikzzonz.blogspot.com

 
Sophie

Sophie

27 oktober 2010 17:44

Den filmen har jag länge funderat på att se!! Får mycket att göra under höstlovet :o har en lååång filmlista ^^

Sv: Hihi har ett par mysmjukisbyxor och ett par som jag har på idrotten :p

Tycker verkligen om headern, tycker inte att den är rörig ;) Superfin och hösig :D

Jag tyckte att The Last Airbender var helt okej, tyvårr lite sämre än vad jag trodde att den skulle vara :/ men det var nog bara för att jag tyckte den saknade lite humor för den tecknade serien är superrolig ibland ^^ Har su eller ska du se den? :)

Hihi ja skulle vara kul att se filmen, Kameliadamen det är ju lite kult :)
Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

 
Sophie

Sophie

27 oktober 2010 17:54

SKA SE FILMEN ;D

Sv: Det ligger lite, lite snö kvar på vissa ställen men absolut inte mycket. Det mesta är borta ^^

Haha har faktiskt aldrig tänkt på det ^^ men det var ju en cool tanke måste jag säga, hehe om man ser på en karta skulle man nog kunna tänka så. Haha ja lappland ligger ju ganska nära isbjörnarna så varfär inte? x)

Haha precis, vi borde absolut inte kolla på deras dåliga recensioner på alla bra filmer ;P

Usch stackare :( tycker så synd om dig, hoppas att allt går bra för dig. Vi har mest glosor. lite redovisningar och lite sidor att läsa så det är lungt.
Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards