elinelvira

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2010

Jag. Orkar. Inte.MEEEER! åå Twilight!

Av Elin - 21 oktober 2010 15:48

hejsan!


åå shit vad mycket det är i skolan just nu! Teknikprov idag, men nu ska vi ha ett till nästa vecka-.-

så här ser mina näemaste dagar ut:


Torsdag: Måste göra matte, Idrott, HK, spanska!

Fredag: Matte typ 20 tal!!


Nästa vecka

Onsdag: Bioligiprov

Torsdag: Spanska prov + spanska läxa, Engelska recension in , Teknik prov och Danskväll

Fredag: Idrotten in!


OMG! Efter det är det LOV! :D


Vadå? nej ,det är ju inte mycket läxor?!!( Sarkasmen ångar hej vilt -.-)


Men något som lite possitivt i denna deprimerande tid på året är att Twilightböckerna kommer ut med vit bakgrund :) Iaf i USA. Dock finns det några ändringar:


1. They are paperbacks and smaller in dimensions than the USA produced paperbacks.

 

2. They don’t have any wording on the covers, just the image associated with the book. No title, no author, nothing!

 

3. The pages are all edged in blood red rather than just the typical paper stock.

 

4. Only Twilight-Breaking Dawn is available, not Bree Tanner


Hmm tja vad tycker vi om detta?! Jag tycker det är coolt men de svarta är snyggare, enligt mig då! Klicka er in på Amazon.com för att ta er en närmare titt och kanske tillochmed beställa en:D


Kram Elle




 
 
Malin

Malin

21 oktober 2010 16:13

vad fiina :)

http://www.jaagmaalin.blogg.se

 
Sophie

Sophie

21 oktober 2010 19:44

Coolt med vit bakgrund men håller med dig den svarta är lite snyggare :)

Sv: Förstår dig, ta det lungt och plugga jag hejar på dig! Du kommer klara det fint, du kommer känna dig jätteduktig när du är klar :D Lycka till och stressa inte för mycket det är inte bra!
Stor kram Sophie

http://sophiiek.blogg.se

 
Adina

Adina

22 oktober 2010 19:52

Vad coola böcker!:D Det finns ju med filmomslag på böckerna också, de vill jag ha!:D

Mycket prov osv! Jobbigt!
Själv oroar jag mig för måndag då vi ska ha prov om fotosyntes och förbränning. Första gången jag fick höra om det var igår på NO lektionen, och jag förstod ingenting, utom att de är motsatser till varandra!
Jag tycker inte att vi borde få prov på något när vi PRECIS fått läta oss det!:/
Kraam

http://www.erikzzonz.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards